Reklama

Drutex: Odświeżyć markę by dalej wygrywać na rynku

– Jeśli ma się marzenia i wie, czego się w życiu chce, to nie ma przeszkód, wszystko można osiągnąć – mówi Leszek Gierszewski, prezes Druteksu, który po 30 latach działania zdecydował się na rebranding marki. To ogromne wyzwanie.

Aktualizacja: 12.08.2017 19:18 Publikacja: 12.08.2017 15:33

Drutex: Odświeżyć markę by dalej wygrywać na rynku

Foto: materiały prasowe

Zanim Gierszewski zaczął zajął się biznesem, niewiele miał z nim wspólnego. Zamiast garnituru do pracy zakładał mundur i o mały włos zamiast prezesem zostałby oficerem. Do koszar paradoksalnie zaprowadził go bunt. – Do wojska trafiłem trochę na złość rodzicom, chciałem im coś pokazać. Z kolegą się zgadaliśmy, że pójdziemy do szkoły oficerskiej. Nie wiedziałem tak naprawdę, co to takiego, a jak się już dowiedziałem, było za późno. Ale pomogło mi moje szczęście. Nie czułem się tam dobrze, nie znoszę ograniczeń, a uwielbiam niezależność. Poza tym zawsze miałem smykałkę do produkcji, biznesu. Chciałem się sprawdzić, spróbować własnych sił. Miałem pomysły. I się udało. Okazało się, że decyzja była trafna, chociaż na tamte czasy to też było duże wyzwanie, bo biznes przed duże B to było wielkie słowo – o jednej z najważniejszych decyzji w życiu mówi prezes Drutex SA.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Biznes
Banki chcą osobistej rozmowy z założycielem Polsatu
Biznes
Niemcy intensywnie kupują sprzęt dla wojska
Biznes
Austria zlicytuje rosyjski majątek. Pieniądze dostanie Naftogaz
Biznes
Xi Jinping nie chce, by producenci aut elektrycznych cięli ceny
Biznes
Kernel zabiera głos w sprawie delistingu. Jak widzi sytuację?
Materiał Promocyjny
Nie tylko okna. VELUX Polska inwestuje w ludzi, wspólnotę i przyszłość
Reklama
Reklama