fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Przyjazna informacja o firmowej ofercie, łatwy kontakt z klientami

www.sxc.hu
Z badań wynika, że ponad połowa internautów pozyskuje informacje dotyczące biznesu i technologii właśnie z blogów. Jest to zatem znakomite narzędzie marketingowe, ale wymaga dużego wysiłku
W czasach mediów społecznych witryna firmowa już nie wystarcza do nawiązania relacji z klientem. Przydaje się natomiast blog, czyli dziennik internetowy. Można dzięki niemu przyciągnąć klienta, co przekłada się na zainteresowanie usługą czy towarem. Można także zbudować zaufanie do marki.W polskim Internecie odnotowanych jest prawie 2,84 mln blogów, ale czynnych jest dziesięć razy mniej. Blogów firmowych jest niewiele. W serwisie [link=http://www.blogifirmowe.wordpress.com]www.blogifirmowe.wordpress.com[/link] zarejestrowano niepełną setkę.[srodtytul]Jakie są oczekiwania[/srodtytul]Jak wynika z badania Eurocom Worldwide przeprowadzonego wśród przedsiębiorstw europejskich, decydując się na założenie internetowego dziennika, firmy kierują się przede wszystkim potrzebą wzmocnienia interakcji klientów z firmą. Tego właśnie oczekuje 51 proc. badanych. 23 proc. bloguje, aby uczestniczyć w debatach i wymianie doświadczeń biznesowych. 14 proc. wskazało, że blo...
Źródło: Rzeczpospolita
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
REKLAMA