fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Biznes

Lidl dodrukuje książek

Bloomberg
Piotr Mazurkiewicz
Promocja Lidla cieszy się takim powodzeniem, ze sieć dodrukowuje dla klientów kolejne 200 tys. książek
Książka kucharska „Pascal kontra Okrasa" dostępna jest wyłącznie w sklepach sieci Lidl od 25 listopada. Kleinci mogą ja otrzymać w ramach akcji promocyjnej „Milion książek na Święta". Za każde wydane w Lidlu 50 zł dostaje się naklejkę – po zebraniu sześciu można otrzymać książkę.
Przygotowano ich milion, ale jak podaje Lidl promocja cieszy się ogromnym zainteresowaniem klientów, a książka znika. Dlatego firma zdecydowała się na dodrukowanie dodatkowych 200 tys. egzemplarzy.
- Zainteresowanie akcją przechodzi nasze najśmielsze oczekiwania, dlatego zdecydowaliśmy się na dodrukowanie dodatkowej puli. To, co się dzieje, to wyraźny sygnał, że popyt na edukację kulinarną nie maleje – mówi Patrycja Kamińska z Lidl Polska.
Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje około 9000 sklepów tej marki, a w Polsce 500.
Źródło: ekonomia.rp.pl
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
REKLAMA
REKLAMA