fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

TV.RP.PL

Pierwsze wydanie „Rzeczpospolitej” z wykorzystaniem rozszerzonej rzeczywistości

Pierwszy raz w historii dziennika „Rzeczpospolita” zrealizowano akcję marketingową łączącą reklamę w prasie z technologią rozszerzonej rzeczywistości (AR).

W ramach kampanii przygotowano specjalną, darmową aplikację PZL-Świdnik AR, za pomocą której użytkownicy mogą oglądać w akcji autentyczne modele śmigłowców produkowanych przez PZL-Świdnik. Inauguracja aplikacji odbyła się 15 listopada 2018 roku na Kongresie 590 w Rzeszowie. Tego dnia w dzienniku „Rzeczpospolita”, znalazła się publikacja poświęcona dwóm sztandarowym maszynom PZL-Świdnik, wraz z ich zdjęciami. Po zbliżeniu telefonu do zdjęć w gazecie, na gazecie pojawiały się wirtualne modele śmigłowców. Czytelnicy mogli zobaczyć jak śmigłowce latają i strzelają. Dzisiaj aplikacja umożliwia oglądanie śmigłowców po zbliżeniu telefonu do zdjęć, które można pobrać przy jej uruchamianiu. Kampania została zrealizowana przez agencję eContentLAB dla firmy PZL-Świdnik, producenta śmigłowców bojowych.

 

- Aplikacja zrobiła nie tylko na mnie ale na wielu gościach Kongresu 590 duże wrażenie. Reklama gazetowa wyszła poza papier. Dzisiejsze technologie umożliwiają nam zrobienie wspólnie czegoś co jest dużo bardziej atrakcyjne niż płaska reklama papierowa. Śmigłowce latają i strzelają - mówi Krzysztof Krystowski, wiceprezes Leonardo Helicopters. 

 - Aplikacja ma dzisiaj swoją inaugurację, natomiast planujemy ją rozbudowywać. W przyszłości będzie mogła współdziałać z kolejnymi publikacjami oraz akcjami marketingowymi naszego klienta - mówi Mikołaj Tocki, dyrektor zarządzający agencji eContentLAB. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
REKLAMA
REKLAMA