Reklama
Rozwiń

Pierwsze wydanie „Rzeczpospolitej” z wykorzystaniem rozszerzonej rzeczywistości

Pierwszy raz w historii dziennika „Rzeczpospolita” zrealizowano akcję marketingową łączącą reklamę w prasie z technologią rozszerzonej rzeczywistości (AR).

Publikacja: 23.11.2018 11:57

W ramach kampanii przygotowano specjalną, darmową aplikację PZL-Świdnik AR, za pomocą której użytkownicy mogą oglądać w akcji autentyczne modele śmigłowców produkowanych przez PZL-Świdnik. Inauguracja aplikacji odbyła się 15 listopada 2018 roku na Kongresie 590 w Rzeszowie. Tego dnia w dzienniku „Rzeczpospolita”, znalazła się publikacja poświęcona dwóm sztandarowym maszynom PZL-Świdnik, wraz z ich zdjęciami. Po zbliżeniu telefonu do zdjęć w gazecie, na gazecie pojawiały się wirtualne modele śmigłowców. Czytelnicy mogli zobaczyć jak śmigłowce latają i strzelają. Dzisiaj aplikacja umożliwia oglądanie śmigłowców po zbliżeniu telefonu do zdjęć, które można pobrać przy jej uruchamianiu. Kampania została zrealizowana przez agencję eContentLAB dla firmy PZL-Świdnik, producenta śmigłowców bojowych.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Wydarzenia
RZECZo...: powiedzieli nam
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Materiał Promocyjny
Garden Point – Twój klucz do wymarzonego ogrodu
Wydarzenia
Czy Unia Europejska jest gotowa na prezydenturę Trumpa?
Wydarzenia
Bezczeszczono zwłoki w lasach katyńskich
Materiał Promocyjny
GoWork.pl - praca to nie wszystko, co ma nam do zaoferowania!
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama