Reklama

Pierwsze wydanie „Rzeczpospolitej” z wykorzystaniem rozszerzonej rzeczywistości

Pierwszy raz w historii dziennika „Rzeczpospolita” zrealizowano akcję marketingową łączącą reklamę w prasie z technologią rozszerzonej rzeczywistości (AR).

Publikacja: 23.11.2018 11:57

W ramach kampanii przygotowano specjalną, darmową aplikację PZL-Świdnik AR, za pomocą której użytkownicy mogą oglądać w akcji autentyczne modele śmigłowców produkowanych przez PZL-Świdnik. Inauguracja aplikacji odbyła się 15 listopada 2018 roku na Kongresie 590 w Rzeszowie. Tego dnia w dzienniku „Rzeczpospolita”, znalazła się publikacja poświęcona dwóm sztandarowym maszynom PZL-Świdnik, wraz z ich zdjęciami. Po zbliżeniu telefonu do zdjęć w gazecie, na gazecie pojawiały się wirtualne modele śmigłowców. Czytelnicy mogli zobaczyć jak śmigłowce latają i strzelają. Dzisiaj aplikacja umożliwia oglądanie śmigłowców po zbliżeniu telefonu do zdjęć, które można pobrać przy jej uruchamianiu. Kampania została zrealizowana przez agencję eContentLAB dla firmy PZL-Świdnik, producenta śmigłowców bojowych.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Wydarzenia
Poznaliśmy nazwiska laureatów konkursu T-Mobile Voice Impact Award!
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Wydarzenia
Totalizator Sportowy ma już 70 lat i nie zwalnia tempa
Polityka
Andrij Parubij: Nie wierzę w umowy z Władimirem Putinem
Materiał Promocyjny
Ubezpieczenie domu szyte na miarę – co warto do niego dodać?
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama