Reklama
Rozwiń

Cenna marka daje przewagę

Orlen, Biedronka i PKO BP – to trzy najdroższe polskie marki. Ich łączna wartość przekroczyła w 2017 r. 11,3 mld zł, o 3 proc. więcej niż rok wcześniej. Rekordzistą wzrostu jest warta niemal 2 mld zł Poczta Polska.

Aktualizacja: 22.02.2018 20:02 Publikacja: 22.02.2018 18:00

Foto: Fotorzepa/Robert Gardziński

– Ranking „Rzeczpospolitej, który pokazuje siłę polskiej gospodarki, już sam w sobie jest, po 14 latach, najcenniejszą i najmocniejszą tego typu marką w Polsce – mówił prowadzący galę Marcin Piasecki, redaktor zarządzający „Rzeczpospolitej” i koordynator rankingu.

– Przedsiębiorcy budujący silne polskie marki są przykładem dbałości o wizerunek i wiarygodność oraz dobrą jakość – podkreślała podczas gali Andżelika Możdżanowska, sekretarz stanu w Ministerstwie Inwestycji i Rozwoju, pełnomocnik rządu ds. małych i średnich przedsiębiorstw.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Ekonomia
Polska już w 2026 r. będzie wydawać 5 proc. PKB na obronność
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Ekonomia
Budżet nowej Wspólnoty
Ekonomia
Nowe czasy wymagają nowego podejścia
Ekonomia
Pacjenci w Polsce i Europie zyskali nowe wsparcie
Ekonomia
Sektor usług biznesowych pisze nową strategię wzrostu
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama