Reklama
Rozwiń
Reklama

GPW: Symboliczne zwycięstwo byków

Kolejny dzień bez przełomu na warszawskiej giełdzie. WIG20 zakończył notowania niewielkim wzrostem. Lepiej radziły sobie średnie i małe firmy.

Aktualizacja: 22.06.2021 17:22 Publikacja: 22.06.2021 17:20

GPW: Symboliczne zwycięstwo byków

Foto: Bloomberg

Po tym, jak w poniedziałek w końcówce dnia WIG20 odrobił większość strat z pierwszej części sesja, a solidne wzrosty zanotowały także amerykańskie indeksy, wydawało się, że wtorkowa sesja może przynieść zwyżki również na GPW. Niestety kolor zielony mocno świecił w Warszawie jedynie na początku notowań. Później popyt toczył zawziętą walkę z podażą.

Na dzień dobry WIG20 znalazł się ponad 0,6 proc. na plusie i wydawało się, że faktycznie będzie realizowany scenariusz wzrostowy. Optymizm okazał się jednak bardzo ulotny. Po godzinie handlu po zwyżkach praktycznie nie było śladu. Byki przyjęły bierną postawę, co zostało skrzętnie wykorzystane przez podaż, która sprowadziła indeks WIG20 pod kreskę. W pewnym momencie tracił on nawet ponad 0,5 proc. i wydawało się, że lada moment przełamie poziom 2200 pkt. Tak jednak się nie stało. Byki zmobilizowały się do działania. Początkowo stać ich było na ograniczenie skali przeceny. Później jednak pojawiły się nieśmiałe próby wyjścia na plus.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Giełda
Rewelacyjny miesiąc w wykonaniu polskich akcji
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Giełda
Banki wsparły odbicie indeksów w Warszawie
Giełda
Berkshire Hathaway z solidnym zyskiem i górą gotówki
Giełda
Piątkowa wyprzedaż na giełdzie w Warszawie
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Giełda
Dwa światy gigantów z WIG-odzież. III kwartał w LPP i CCC ujawnił różnice
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama