fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Forum Ekonomiczne w Krynicy 2019

Najpierw pokochają, potem kupią

ROL
Czy marki w Polsce są gotowe na emocjonalnych millennialsów?

Podczas panelu omówione zostaną wyniki raportu przygotowanego przez PAYBACK Polska i Bain & Company, które zaprezentuje Giela Abdelwahab, Menedżer ds. Strategii i Doradztwa, PAYBACK Polska. Zrozumienie pokolenia millennialsów i wykorzystanie tej wiedzy w tworzeniu koncepcji marki i strategii sprzedaży może okazać się warunkiem sukcesu firmy. Jak skutecznie zdobyć i zatrzymać millennialsa? Jak sobie radzić z odwróconym modelem sprzedaży? W dyskusji udział wezmą: Iwona Doktorowicz-Dudek, wiceprezes ds. marketingu Kompanii Piwowarskiej; Paweł Kastory, prezes Corporate Profiles DDB Group; Szymon Mordasiewicz, dyrektor zarządzający w Nielsenie; Szymon Wałach, dyrektor pionu klienta detalicznego w PKO BP; Kazimierz Stańczak, partner w Bain & Company Poland; Michał Pieprzny, CEO w Payback Polska. Moderatorem dyskusji będzie Michał Broniatowski, redaktor naczelny miesięcznika „Forbes Polska".

XXVI Forum Ekonomiczne w Krynicy 6 – 8 września 2016 r. www.forum-ekonomiczne.pl

Źródło: Rzeczpospolita
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA