Reklama

Revolut: COVID bardzo przyspieszył trend usług online

Na początku lockdownu odnotowaliśmy duży spadek transakcji offline, ale potem przyszły duże wzrosty wszystkiego, co wiązało się z zakupami online - mówi country manager Revoluta w Polsce Karol Sadaj w rozmowie z Business Insider Polska.

Aktualizacja: 30.07.2020 20:11 Publikacja: 30.07.2020 19:56

Revolut: COVID bardzo przyspieszył trend usług online

Foto: Shutterstock

Karol Sadaj przyznał, że Revolut pomimo pandemii koronawirusa uzyskał potężne finansowanie i zamierza je przeznaczyć między innymi na pożyczki dla klientów.

- Mamy zamiar wykorzystać dodatkowe środki, aby przyspieszyć rozwój działalności bankowej w Europie – w tym oferty depozytowej i usług kredytowych – i uruchomić nowe produkty – w tym funkcji do zarządzania subskrypcjami i rozwoju platformy z okazjami zakupowymi - mówi w rozmowie z Business Insider Polska.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Finanse
Ceny złota i srebra spadają. Rynek czeka na decyzję USA o cłach
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Finanse
Europejski Bank Centralny zmienia zdanie. Rosyjskie aktywa dla Ukrainy?
Finanse
Finanse NFZ. Cerowanie w zdrowiu nie przystoi
Finanse
140 mld euro dla Ukrainy. Rosyjskie pieniądze nie poleżą spokojnie
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Finanse
Zbliża się decyzja o upadłości Cinkciarza. Spółka chciała mieć proces w USA
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama