Reklama
Rozwiń
Reklama

Revolut: COVID bardzo przyspieszył trend usług online

Na początku lockdownu odnotowaliśmy duży spadek transakcji offline, ale potem przyszły duże wzrosty wszystkiego, co wiązało się z zakupami online - mówi country manager Revoluta w Polsce Karol Sadaj w rozmowie z Business Insider Polska.

Aktualizacja: 30.07.2020 20:11 Publikacja: 30.07.2020 19:56

Revolut: COVID bardzo przyspieszył trend usług online

Foto: Shutterstock

Karol Sadaj przyznał, że Revolut pomimo pandemii koronawirusa uzyskał potężne finansowanie i zamierza je przeznaczyć między innymi na pożyczki dla klientów.

- Mamy zamiar wykorzystać dodatkowe środki, aby przyspieszyć rozwój działalności bankowej w Europie – w tym oferty depozytowej i usług kredytowych – i uruchomić nowe produkty – w tym funkcji do zarządzania subskrypcjami i rozwoju platformy z okazjami zakupowymi - mówi w rozmowie z Business Insider Polska.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Finanse
Ukraina znów bez porozumienia z wierzycielami. Restrukturyzacja w zawieszeniu
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Finanse
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Finanse
BLIK o atakach hakerów. „Bezpieczeństwo użytkowników nie było zagrożone”
Finanse
Duża awaria Blika, nie działają płatności. Operator: Obserwujemy zewnętrzny atak
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Finanse
Silny jak polski konsument. Leasing liczy na inwestycje
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama