Reklama
Rozwiń
Reklama

Nowa strategia Reutera: płatny serwis info

Agencja prasowa Reuters News uruchomiła nową witrynę internetową ds. prenumerat w ramach szerokiej inicjatywy zachęcania ludzi związanych z biznesem do korzystania z jej usług

Publikacja: 18.04.2021 13:23

Nowa strategia Reutera: płatny serwis info

Foto: AFP

Poza obecnymi odbiorcami i czytelnikami nowa wersja Reuters.com liczy na przyciągnięcie chętnych, gotowych płacić po 34,99 dolarów miesięcznie za pogłębione materiały prasowe i dane dotyczące różnych dziedzin działalności. Serwis będzie bezpłatny w pierwszym okresie zapoznawczym, ale będzie wymagać od uczestników rejestrowania się po otwarciu 5 tekstów. Nie wiadomo na razie, od kiedy będą pobierane opłaty.

Dział informacji prasowych grupy Thomson Reuters wchodzi tym samym na zatłoczony rynek dużych organizacji prasowych, które już pobierają opłaty za swój serwis. Np. Bloomberg.com pobiera 34,99 dolarów bez rabatu miesięcznie, a „WSJ" 38,99 dolarów; ten dziennik wprowadził opłaty jako pierwszy w 1996 r.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Biznes
Chińskie auta szturmują Polskę, mniej rosyjskiej ropy i tańszy prąd w Niemczech
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Biznes
Niemcy chcą embarga na stal z Rosji. To cios w koncerny oligarchów Kremla
Biznes
Awaria sieci Play. Klienci nie mogą wykonywać połączeń
Biznes
Koniec turystycznego biznesu z Rosją. Republiki bałtyckie zamykają granice
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Biznes
UE i Chiny łagodzą napięcia handlowe. Szczyt klimatyczny bez udziału USA?
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama