Aktualizacja: 25.11.2025 12:53 Publikacja: 25.11.2025 04:02
Foto: Adobe Stock
Choć o zakończeniu wojny rosyjsko-ukraińskiej trudno wyrokować, konsumenci znaleźli sposób na zdobycie potrzebnych im towarów i coraz częściej kupują je internetowo na zagranicznych serwisach. Korzysta na tym Polska, dla której Ukraina staje się coraz ważniejszym kierunkiem ekspansji, jeśli chodzi o serwisy e-commerce. Z badania firmy logistycznej Fulfilio, którego wyniki „Rzeczpospolita” poznała jako pierwsza, wynika, że już 20 proc. polskich sklepów internetowych prowadzi sprzedaż w Ukrainie, a kolejne 10 proc. planuje wejście na ten rynek.
Następstwa nasilającej się wojny hybrydowej z Rosją mogą odciąć polskich przedsiębiorców zarówno od rynków zbytu...
Jakość premium, wpisana w trójramienną gwiazdę, to nie tylko samochody, ale i wszystkie usługi, które ich dotyczą. W Van ProCenter – wyspecjalizowanych salonach sprzedaży i obsługi klientów samochodów dostawczych marki Mercedes-Benz – wszystko zostało zaprojektowane tak, by klient mógł doświadczyć ich z najlepszej strony na każdym kroku.
Po kolejkach na rynku najmu mieszkań już ani śladu. Stawki można negocjować, rabaty niekiedy sięgają kilkuset zł...
Polski rząd zabiega w Brukseli o większą elastyczność w systemie handlu uprawnieniami do emisji CO2, a także wpr...
Pomimo szybkiego wzrostu płac po pandemii, Polska zajmuje w Unii szóste miejsce od końca pod względem wysokości...
Dla biznesu oznacza to ryzyko strat finansowych i utraty ciągłości działania. Dlatego kluczowy jest wzrost świadomości firm w zakresie cyberzagrożeń i korzystanie ze sprawdzonej ochrony.
Boom na AI zbiera swoje żniwo – „Rzeczpospolita” sprawdziła, które zawody już tracą na znaczeniu. Analiza popula...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas