Wielkie brylanty są w modzie

Biżuteria jest wciąż bardzo popularnym prezentem i modnym dodatkiem, który zmieni każdy strój. A w czasie kryzysu producentom luksusowej, markowej biżuterii sprzedaż nie spada - mówi Bogna Sworowska

Publikacja: 23.05.2009 04:13

Bogna Sworowska modelka, II wicemiss Polonia z 1987 r.

Bogna Sworowska modelka, II wicemiss Polonia z 1987 r.

Foto: Fotorzepa, Michał Warda Mic Michał Warda

[b]RZ: Mimo kryzysu obroty sklepów jubilerskich w Polsce nie spadają. Czyżbyśmy aż tak kochali błyskotki? [/b]

Bogna Sworowska: Absolutnie, kochamy biżuterię. Nawet jeśli czasy nie sprzyjają kupowaniu tej bardzo drogiej, ekskluzywnej, to poprawiamy sobie humor, kupując coś mniejszego. Biżuteria jest wciąż bardzo popularnym prezentem i modnym dodatkiem, który zmieni każdy strój. A w czasie kryzysu producentom luksusowej, markowej biżuterii sprzedaż nie spada. Choć w dużej części płacimy właśnie za brand, to i tak ta markowa biżuteria jest chętnie kupowana. Ona nigdy nie wyjdzie z mody, a jeśli potraktujemy ją jako lokatę kapitału, jest to bardzo dobry pomysł, bo nawet za 20 lat korzystnie ją sprzedamy.

[b]Dlaczego kobiety – bo chyba głównie chodzi tu o kobiety – tak kochają biżuterię?[/b]

Kobiety noszą biżuterię, bo podkreśla ich kobiecość, poprawia humor i samopoczucie. Ale nie pomijałabym mężczyzn. Panowie coraz chętniej kupują biżuterię, choć nosić ją mogą raczej podczas weekendów czy nieformalnych spotkań. Sklepy jubilerskie proponują panom różnego rodzaju bransolety czy łańcuszki.

[b]A jaką biżuterię wypada dzisiaj nosić?[/b]

Teraz w modzie jest to, co duże – olbrzymie bransolety, kolczyki czy naszyjniki. Zwłaszcza duża biżuteria szlachetna, np. z wielkimi brylantami. Trzeba jednak zachować zdrowy rozsądek. Duży diamentowy pierścionek i stylowy zegarek w zupełności wystarczą. Nadmierne obwieszanie się biżuterią już wyszło z mody. I oczywiście co innego nosi się latem, a co innego zimą.

[b]Kto jest dla pani autorytetem, wzorem w dobieraniu błyskotek?[/b]

Przepięknie w biżuterii wygląda Beata Tyszkiewicz. Uwielbiam patrzeć na jej wielkie naszyjniki. Ma dużo pięknej biżuterii i potrafi doskonale dobrać ją do stroju. A to prawdziwa sztuka.

[b]Niektóre kraje słyną z wyrobów pięknej biżuterii. Chociażby z belgijskiej Antwerpii warto wrócić z diamentem. Skąd pani przywozi biżuterię?[/b]

Ja kocham biżuterię włoską i będąc we Włoszech, nieraz zdarzało mi się coś kupić. We Włoszech jest wielu dobrych projektantów, ale i polskie firmy mają coraz więcej pięknej biżuterii zarówno tej bardzo drogiej, jak i skromniejszej. Polscy projektanci coraz częściej dbają o to, co w biżuterii jest bardzo ważne – czystość i cięcie szlachetnych czy półszlachetnych kamieni.

[b]Jaką biżuterię będzie pani nosić tego lata?[/b]

Chcę sobie sprawić jakieś ciekawe bransoletki, które będą pasowały do letnich sukienek i kozaków. Mam obsesję na punkcie kozaków, więc muszę upolować coś, co do nich będzie pasować.

[b]RZ: Mimo kryzysu obroty sklepów jubilerskich w Polsce nie spadają. Czyżbyśmy aż tak kochali błyskotki? [/b]

Bogna Sworowska: Absolutnie, kochamy biżuterię. Nawet jeśli czasy nie sprzyjają kupowaniu tej bardzo drogiej, ekskluzywnej, to poprawiamy sobie humor, kupując coś mniejszego. Biżuteria jest wciąż bardzo popularnym prezentem i modnym dodatkiem, który zmieni każdy strój. A w czasie kryzysu producentom luksusowej, markowej biżuterii sprzedaż nie spada. Choć w dużej części płacimy właśnie za brand, to i tak ta markowa biżuteria jest chętnie kupowana. Ona nigdy nie wyjdzie z mody, a jeśli potraktujemy ją jako lokatę kapitału, jest to bardzo dobry pomysł, bo nawet za 20 lat korzystnie ją sprzedamy.

Wydarzenia
Bezczeszczono zwłoki w lasach katyńskich
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Materiał Promocyjny
GoWork.pl - praca to nie wszystko, co ma nam do zaoferowania!
Wydarzenia
100 sztafet w Biegu po Nowe Życie ponownie dla donacji i transplantacji! 25. edycja pod patronatem honorowym Ministra Zdrowia Izabeli Leszczyny.
Wydarzenia
Marzyłem, aby nie przegrać
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Materiał Promocyjny
4 letnie festiwale dla fanów elektro i rapu - musisz tam być!