Reklama

Klienci już wiedzą o bezpośredniej likwidacji

Co trzeci kierowca wie, na czym polega bezpośrednia likwidacja szkód (BLS). Wciąż jednak większość z nich nie orientuje się, czy taką usługę oferuje ich ubezpieczyciel.

Publikacja: 14.01.2016 21:00

Klienci już wiedzą o bezpośredniej likwidacji

Foto: sxc.hu

Badanie zmotoryzowanych, które zleciło Liberty Ubezpieczenia, wskazuje na rosnącą popularność BLS. Rozwiązanie to wprowadziło w ubiegłym roku osiem towarzystw, które reprezentują 68 proc. rynku OC mierzonego zbieraną składką.

W standardowej procedurze likwidacji szkody komunikacyjnej w momencie wystąpienia kolizji drogowej obowiązkiem poszkodowanego było zgłoszenie szkody rzeczowej do ubezpieczyciela sprawcy kolizji. W efekcie, przy zakupie OC, klient najczęściej kierował się tylko jego ceną, a nie jakością likwidacji szkód przez ubezpieczyciela.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Ubezpieczenia
Cezary Raczyński, prezes mLeasing: Czas rozwinąć żagle
Ubezpieczenia
Młodzi Polacy nie oszczędzają na emeryturę. Eksperci biją na alarm
Ubezpieczenia
Polisa z aplikacji? Będzie coraz lepiej dopasowana do potrzeb klientów
Ubezpieczenia
Coraz bliżej wielkiej fuzji PZU i Pekao? Co może czekać akcjonariuszy?
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Ubezpieczenia
Zmiany w zarządzie PZU Życie. i PZU Zdrowie. Ważnych zmian kadrowych jest więcej
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama