Reklama
Rozwiń

Klienci już wiedzą o bezpośredniej likwidacji

Co trzeci kierowca wie, na czym polega bezpośrednia likwidacja szkód (BLS). Wciąż jednak większość z nich nie orientuje się, czy taką usługę oferuje ich ubezpieczyciel.

Publikacja: 14.01.2016 21:00

Klienci już wiedzą o bezpośredniej likwidacji

Foto: sxc.hu

Badanie zmotoryzowanych, które zleciło Liberty Ubezpieczenia, wskazuje na rosnącą popularność BLS. Rozwiązanie to wprowadziło w ubiegłym roku osiem towarzystw, które reprezentują 68 proc. rynku OC mierzonego zbieraną składką.

W standardowej procedurze likwidacji szkody komunikacyjnej w momencie wystąpienia kolizji drogowej obowiązkiem poszkodowanego było zgłoszenie szkody rzeczowej do ubezpieczyciela sprawcy kolizji. W efekcie, przy zakupie OC, klient najczęściej kierował się tylko jego ceną, a nie jakością likwidacji szkód przez ubezpieczyciela.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Ubezpieczenia
Andrzej Klesyk prezesem PZU ze zgodą KNF
Ubezpieczenia
Zgrzyt na linii zarząd PZU - skarb państwa. Spółka wypłaci sowitą dywidendę
Ubezpieczenia
Zmiana za sterami PZU Życie
Ubezpieczenia
Szefowa LINK4 odchodzi ze stanowiska. Oficjalnie: Chęć realizacji nowych wyzwań
Ubezpieczenia
Uniqa: Europa Środkowo-Wschodnia ma ogromy potencjał. Wydatki na polisy rosną