Klienci już wiedzą o bezpośredniej likwidacji

Co trzeci kierowca wie, na czym polega bezpośrednia likwidacja szkód (BLS). Wciąż jednak większość z nich nie orientuje się, czy taką usługę oferuje ich ubezpieczyciel.

Publikacja: 14.01.2016 21:00

Klienci już wiedzą o bezpośredniej likwidacji

Foto: sxc.hu

Badanie zmotoryzowanych, które zleciło Liberty Ubezpieczenia, wskazuje na rosnącą popularność BLS. Rozwiązanie to wprowadziło w ubiegłym roku osiem towarzystw, które reprezentują 68 proc. rynku OC mierzonego zbieraną składką.

W standardowej procedurze likwidacji szkody komunikacyjnej w momencie wystąpienia kolizji drogowej obowiązkiem poszkodowanego było zgłoszenie szkody rzeczowej do ubezpieczyciela sprawcy kolizji. W efekcie, przy zakupie OC, klient najczęściej kierował się tylko jego ceną, a nie jakością likwidacji szkód przez ubezpieczyciela.

Pozostało 80% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Ubezpieczenia
PZU z nową strategią. W niej sprzedaż Aliora do Pekao, wzrost zysku i dywidendy
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Ubezpieczenia
Artur Olech, prezes PZU. O zbrodniach przeszłości i planie na przyszłość
Ubezpieczenia
PZU zaskoczyło na plus wynikami. Kurs mocno w górę
Ubezpieczenia
Solidne wyniki PZU mimo powodzi. Niebawem nowa strategia
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Ubezpieczenia
Mało chętnych na Europejską Emeryturę