Link4 kusi polisami dla rowerzystów

Ubezpieczyciel wręczy roczną polisę od kradzieży jednośladu każdemu kto kupi rower w Tesco. Ale w razie kradzieży na ulicy wypłaci tylko jedną piątą jego wartości.

Publikacja: 03.03.2016 11:33

Link4 kusi polisami dla rowerzystów

Foto: Fotorzepa, Mateusz Pawlak matp Mateusz Pawlak

Tak jak rok temu ubezpieczyciel chce promować polisy dla rowerzystów dodając je do jednośladów zakupionych w Tesco. Klienci za darmo dostaną roczne ubezpieczenie od kradzieży roweru. Gdy złodziej ukradnie nam rower np. włamując się do garażu, czy komórki lokatorskiej Link4 wypłaci nam całą wartość skradzionego roweru. W przypadku utraty roweru w wyniku kradzieży zwykłej, czyli np. na ulicy, przed sklepem, czy przed kawiarnią Link4wypłaca odszkodowanie w wysokości 20 proc. Sumy ubezpieczenia. Jeśli więc nasz rower kupiliśmy za 500 zł dostaniemy tylko 100 zł.

Link4 przy okazji akcje chce też sprzedawać swoje dodatkowe ubezpieczenia – OC Rowerzysty i NNW Rowerzysty.

- To kontynuacja zeszłorocznej wspólnej akcji z Tesco, w której zostało ubezpieczonych blisko 70 tys. rowerów. W tym roku chcemy zaproponować klientom dodatkowy bonus. Każdy, kto zarejestruje rower w naszym programie ubezpieczeniowym, otrzyma od nas bezpłatne półroczne ubezpieczenie assistance domowe, które zapewnia pomoc fachowców w trudnych sytuacjach, jakie mogą wydarzyć się w domu, np.: po pożarze, włamaniu, czy zalaniu. – mówi Mikołaj Kozieł, kierownik ds. sprzedaży w Link4.

OC rowerzysty dostępne w ramach poszerzonego pakietu Link4 chroni właściciela roweru w przypadku wyrządzenia szkód osobom trzecim podczas użytkowania roweru, natomiast NNW gwarantuje wypłatę odszkodowania w razie wypadku na rowerze. Akcja będzie wspierana działaniami promocyjnymi m.in. w sklepach oraz na stronie www.tesco.pl i potrwa przez cały sezon sprzedaży rowerów w Tesco, czyli do końca października.

Dzięki szerokiej ofercie i bardzo atrakcyjnym cenom, Polacy coraz chętniej szukają sprzętu sportowego w hipermarketach. Jak wskazują badania firmy SW Research 16 proc. Polaków kupiło rower w tego typu sklepie. Tylko w zeszłym roku klienci kupili w Tesco blisko 70 tysięcy rowerów – podkreśla Michał Sikora, rzecznik prasowy Tesco Polska.

- Sprzedaż w ramach affinity staje się dla nas coraz ważniejszą linią biznesową, obok ubezpieczeń sprzedawanych w systemie direct oraz przez agentów. Współpracujemy w tym zakresie z brokerami, bankami, sieciami handlowymi, stacjami paliw, czy zarządcami nieruchomości – tłumaczy Mikołaj Kozieł.

Tak jak rok temu ubezpieczyciel chce promować polisy dla rowerzystów dodając je do jednośladów zakupionych w Tesco. Klienci za darmo dostaną roczne ubezpieczenie od kradzieży roweru. Gdy złodziej ukradnie nam rower np. włamując się do garażu, czy komórki lokatorskiej Link4 wypłaci nam całą wartość skradzionego roweru. W przypadku utraty roweru w wyniku kradzieży zwykłej, czyli np. na ulicy, przed sklepem, czy przed kawiarnią Link4wypłaca odszkodowanie w wysokości 20 proc. Sumy ubezpieczenia. Jeśli więc nasz rower kupiliśmy za 500 zł dostaniemy tylko 100 zł.

Ubezpieczenia
PZU z nową strategią. W niej sprzedaż Aliora do Pekao, wzrost zysku i dywidendy
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Ubezpieczenia
Artur Olech, prezes PZU. O zbrodniach przeszłości i planie na przyszłość
Ubezpieczenia
PZU zaskoczyło na plus wynikami. Kurs mocno w górę
Ubezpieczenia
Solidne wyniki PZU mimo powodzi. Niebawem nowa strategia
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Ubezpieczenia
Mało chętnych na Europejską Emeryturę