Aktualizacja: 11.03.2016 12:24 Publikacja: 11.03.2016 12:24
Według badań firmy SalesBee ok. 40 proc. kupujących w internecie obawia się, że otrzyma towar wybrakowany, złej jakości lub nieoryginalny. Z kolei 27 proc. osób martwi się, czy towar w ogóle do nich dotrze, a 15 proc. niepokoi brak możliwości zwrotu nieużywanego towaru i otrzymania pieniędzy z powrotem. Jednocześnie blisko połowa kupujących deklaruje, że gwarancja zwrotu pieniędzy i bezpieczeństwa od znanej firmy ubezpieczeniowej przekonałaby ich do zakupów online i dokonania płatności z góry. Jak tłumaczy Mariusz Rosa, dyrektor departamentu sprzedaży w Link4, właśnie do tych osób skierowana jest usługa „gwarancja zwrotu". Koszt ochrony ubezpieczeniowej zależy od wartości zakupionego towaru. Przy zamówieniu do 120 zł to 2,95 zł. Za ubezpieczenie towaru z przedziału od 120 do 3 tys. zł trzeba zapłacić 2,95 proc. wartości zamówienia a powyżej 3 tys. zł – 3,30 proc. W sumie Link4 obejmie ochroną transakcje nieprzekraczające 10 tys. zł.
Polska nie zdecydowała się na objęcie obowiązkowym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej e-hulajnóg i e-r...
Dlaczego Grupa PZU powinna się przekształcić w Holding PZU, co dalej z Alior Bankiem i Bankiem Pekao, co stanie...
PZU złożyło do prokuratury zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa. Chodzi o wypłatę nienależnego o...
Grupa PZU zwiększyła w 2024 r. przychody ze sprzedaży polis do 29,4 mld zł, a zysk netto największego polskiego...
Grupa PZU zwiększyła w 2024 r. przychody ze sprzedaży polis do 29,4 mld zł. Zysk netto największego polskiego ub...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas