Ryanair zamyka swoją stronę internetową na jedną noc

Ryanair zamierza w najbliższą środę wstrzymać na 12 godzin wszelkie operacje internetowe, aby wprowadzić sporą aktualizację swojej strony i aplikacji mobilnej.

Aktualizacja: 05.11.2018 18:34 Publikacja: 05.11.2018 17:39

Ryanair zamyka swoją stronę internetową na jedną noc

Foto: www.ryanair.com

Irlandzki przewoźnik ostrzegł swoich klientów, że zaplanował na ten tydzień gruntowną zmianę systemu na swojej stronie internetowej. Przerwa techniczna ma zacząć się w środę, 7 listopada o godzinie 18.00 naszego czasu i skończyć w czwartek, 8 listopada o 6.00 nad ranem, potrwa więc 12 godzin.

Przez ten czas klienci nie będą mogli kupować biletów lotniczych, dokonywać internetowej odprawy ani zmian w swoich rezerwacjach poprzez stronę Ryanaira czy aplikację mobilną. Ryanair przeprosił wszystkich podróżnych za te utrudnienia i zaapelował, aby odprawili się przed rozpoczęciem przerwy.

Czytaj także: Ryanair nie chce w Polsce pracowników na etacie 

Jeśli ktoś się zagapi, może go spotkać przykra niespodzianka, ponieważ tani przewoźnik obciąża pasażerów dodatkowymi 55 funtami (ok. 270 zł) za odprawę na lotnisku. Jak zaznaczył Ryanair, wszystkie opłaty pozostaną bez zmian pomimo tych utrudnień. Ci, którzy będą podróżować w czwartek, a nie mają wykupionych miejsc, muszą być szczególnie czujni, jako że internetowa odprawa rozpoczyna się 48 godziny przed planowanym wylotem i kończy 2 godziny przed - będą oni mieli więc najbardziej skrócony czas.

Jak twierdzi irlandzki przewoźnik, jego strona internetowa jest największym tego rodzaju portalem podróżniczym w Europie. Dziennie odwiedza ją ok. 1,5 mln internautów i wydawane jest 22,7 tys. elektronicznych kart pokładowych. Strona ma po aktualizacji działać płynniej, być wygodniejsza w użyciu i bardziej przystępna.

Irlandzki przewoźnik ostrzegł swoich klientów, że zaplanował na ten tydzień gruntowną zmianę systemu na swojej stronie internetowej. Przerwa techniczna ma zacząć się w środę, 7 listopada o godzinie 18.00 naszego czasu i skończyć w czwartek, 8 listopada o 6.00 nad ranem, potrwa więc 12 godzin.

Przez ten czas klienci nie będą mogli kupować biletów lotniczych, dokonywać internetowej odprawy ani zmian w swoich rezerwacjach poprzez stronę Ryanaira czy aplikację mobilną. Ryanair przeprosił wszystkich podróżnych za te utrudnienia i zaapelował, aby odprawili się przed rozpoczęciem przerwy.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Transport
Janusz Malinowski, prezes PKP Intercity: Musimy przygotować się na liberalizację rynku przewozów
Transport
Będzie lepsze połączenie kolei z metrem w Warszawie. Nowy tunel i przystanek
Transport
Rosyjski samolot pasażerski musiał awaryjnie lądować. Był dziurawy
Transport
Sprzedawali bilety na skasowane loty. Teraz zapłacą karę
Transport
Spór o CPK rozkręca się. Czy projekt został zablokowany?