Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 27.04.2020 15:51 Publikacja: 27.04.2020 15:45
Sebastian Mikosz
Foto: Rzeczpospolita, Darek Iwański
— Oczywiście, że jestem dumny z tego, że będę pracował w IATA — mówi „Rzeczpospolitej” Sebastian Mikosz. — Jednocześnie jednak jestem przygnębiony, że dzieje się to w tak trudnym dla branży momencie, kiedy praktycznie trzeba będzie wymyślić lotnictwo na nowo. Teraz naszym zadaniem jest doprowadzić, by po uziemieniu linie lotnicze jak najszybciej zaczęły latać, oczywiście z zachowaniem wszystkich obowiązujących warunków bezpieczeństwa — mówi Sebastian Mikosz.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Niespełna 1 mld zł. ma kosztować rozbudowa Lotniska im. Chopina w Warszawie. Z "nowego" Okęcia pasażerowie mają...
Założono, że do 2031 r. nastąpi stabilizacja sytuacji płynnościowej spółki, spłata zobowiązań, wzrost efektywnoś...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas