Reklama
Rozwiń
Reklama

Kolej chce ograniczyć straty. Pociągi wracają na tory

Wraz z luzowaniem obostrzeń w gospodarce do stopniowego odmrażania rynku zablokowanego przez epidemię szykuje się transport pasażerski.

Aktualizacja: 04.05.2020 16:48 Publikacja: 04.05.2020 16:26

Kolej chce ograniczyć straty. Pociągi wracają na tory

Foto: Fotorzepa, Piotr Guzik

W poniedziałek część dalekobieżnych połączeń kolejowych przywróciła spółka PKP Intercity. Przewoźnik na nowo uruchomił kilkanaście składów, między innymi do Warszawy, Trójmiasta, Olsztyna, Łodzi, Szczecina czy Kołobrzegu. Z uwagi na zagrożenie koronawirusem możliwa jest jednak sprzedaż biletów tylko na połowę miejsc siedzących dla zachowania odstępów pomiędzy podróżnymi.

- Kolejne decyzje o przywracaniu zawieszonych lub skróconych połączeń będą zależne od aktualnych warunków, możliwości swobodnego przemieszczania się oraz zainteresowania usługami PKP Intercity – poinformowała spółka. Od 6 maja przywrócona zostanie usługa przewozu przesyłek konduktorskich.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Transport
Wielkie przejęcie na rynku taksówek w Polsce. Łączą się dwie popularne sieci
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Transport
RegioJet nie chce wojny z PKP Intercity
Transport
Dokąd jeździ Radosław Sikorski? Lista może zaskakiwać
Transport
Rosjanie przyznają: mamy kłopot z lataniem. Tych „kłopotów” jest jednak kilka
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Transport
Kolejowy symbol hamowania niemieckiej gospodarki. Kto uratuje Deutsche Bahn?
Reklama
Reklama