Aktualizacja: 24.10.2019 06:34 Publikacja: 23.10.2019 15:55
Foto: Bloomberg
Zmiana została przeprowadzona w przeddzień ogłoszenia wyników finansowych za ostatni kwartał, który przypadł na pogłębiający się kryzys z powodu konieczności uziemienia B737 MAX. Już wiadomo, że niedopatrzenia i błędy popełnione przy produkcji i projektowaniu MAXów, oraz naciski na szybką certyfikację tych maszyn kosztowało życie 346 ofiar, które zginęły w dwóch katastrofach – Lion Air 29 października 2018 roku i Ethiopian Airlines 10 marca 2019, a samego Boeinga utratę reputacji plus 8 mld dol. i to bez wliczenia kosztów odszkodowań dla przewoźników, którzy ponieśli straty z powodu konieczności uziemienia maszyn.
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas