Reklama
Rozwiń
Tag:

Kancelarie Prawnicze

Korekty rentowności a VAT – konsekwencje wyroku TSUE

Korekty cen transferowych nie mają jednolitej kwalifikacji na gruncie VAT i każdorazowo wymagają analizy umowy oraz rzeczywistego charakteru świadczeń – po...

10 najczęstszych błędów w ochronie marki – jak ich uniknąć i zabezpieczyć swój biznes

Znak towarowy to prawne narzędzie ochrony marki i biznesu, bez którego nawet najlepiej rokująca firma może zniknąć z rynku po pierwszym sporze z konkurencj...

Dostawca wysokiego ryzyka – kto zapłaci?

Nowa procedura uznania dostawcy sprzętu lub oprogramowania za „wysokiego ryzyka” obejmie nie tylko telekomy działające w technologii 5G, ale aż 18 sektorów...

Cyberbezpieczeństwo w biznesie: trzy regulacje, jeden system zarządzania

Dynamiczny rozwój technologii i narastające cyberzagrożenia sprawiły, że instytucje muszą równocześnie stosować kilka skomplikowanych regulacji: NIS2, DORA...

Pisma procesowe mają być wnoszone przez Portal Informacyjny

Zapowiadana nowelizacja procedury cywilnej ma na celu zwiększenie efektywności postępowania i zmniejszenie kosztów związanych z wydrukiem i doręczaniem prz...

Reklama
Reklama

Certyfikacja wykonawców zamówień publicznych coraz bliżej

Dzięki certyfikacji wykonawca będzie mógł uprościć swój udział w procedurach zamówień publicznych. Certyfikat tworzyć ma domniemanie spełnienia wymogu kwal...

Tomasz Pietryga: Globalne znaczenie rankingu kancelarii prawniczych „Rzeczpospolitej”

Od czasu gruntownej transformacji rankingu kancelarii prawniczych „Rzeczpospolitej” minęło już kilka lat, a dziś bez wątpienia można uznać go za jedno z kl...

Laury dla kancelarii CMS

Kancelaria CMS w Polsce została wyróżniona tytułem Poland Law Firm of the Year podczas rozdania nagród Chambers Europe Awards 2025.

Prawniczy rynek dwóch prędkości

Gościem Tomasza Pietrygi w magazynie „Prawo dla profesjonalistów” „Rzeczpospolitej” była Magdalena Bojańczyk, ekspertka w dziedzinie rynku prawniczego i re...

Katarzyna Buczkiewicz: Dziesięć błędów w marketingu kancelarii prawnych

Konsekwencją braku strategii i planu marketingowego jest zazwyczaj niedostosowanie przekazu do grupy docelowej, co może skutkować brakiem zainteresowania k...

Reklama
Reklama