Reklama
Rozwiń
Tag:

Media

Dwoje dziennikarzy dołącza do „Rzeczpospolitej”. Ważne wzmocnienie działu Prawo

Jolanta Szymczyk-Przewoźna i Sławomir Wikariak dołączyli z początkiem listopada do redakcji „Rzeczpospolitej”. Szymczyk-Przewoźna jako dziennikarka, a Wika...

Stanisław Jędrzejewski: Media publiczne potrzebują nowego ładu

Media publiczne powinny być oparte na czterech filarach: niezależności instytucjonalnej, stabilnym finansowaniu, odpowiedzialności społecznej i elastycznoś...

Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów

Jak przetrwać w epoce sztucznej inteligencji, fake newsów i algorytmów, które decydują, co czytamy? O tym rozmawiali w Warszawie uczestnicy II Kongresu Maz...

"To nie był film erotyczny". Sąd Najwyższy rozstrzygnął skargę Polsatu

Sąd Najwyższy oddalił skargę Telewizji Polsat i potwierdził, że decyzja Przewodniczącego KRRiT o nałożeniu kary za emisję filmu zawierającego treści pornog...

Janusz Olejniczak, wielki nieobecny

Minął rok od śmierci Janusza Olejniczaka, wybitnego pianisty i pedagoga. Symbolicznie się złożyło, że otwarcie Konkursu Chopinowskiego przypadło na urodzin...

Reklama
Reklama

Bogusław Chrabota: Projekt ustawy o mediach publicznych na gruzach systemu

Jest wreszcie projekt nowelizacji ustawy medialnej. W czwartek przedstawili go publicznie min. Marta Cienkowska i min. Maciej Wróbel. I dobrze, że jest, bo...

Między transparentnością a ochroną przed nadużyciami

Transparentność nie może być bronią przeciwko spółkom. Równowaga między prawami akcjonariuszy a interesem spółek jest niezbędna dla funkcjonowania zdrowego...

Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”

Gazeta Giełdy i Inwestorów „Parkiet”, jedno z najbardziej cenionych w Polsce źródeł informacji o rynkach finansowych i jedyny dziennik o profilu giełdowym,...

Jarosińska-Jedynak: Podkarpacie chce stworzyć coś więcej

Podkarpacki Festiwal Nauki i Innowacji (PFNI) zrodził się z potrzeby pokazania jak bardzo nasz region się zmienia. Mamy świetnych naukowców i przedsiębiorc...

Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana

Dla coraz większej liczby osób źródłem informacji o promocjach czy cenach w sklepach są już ich telefony, a nie reklamy telewizyjne. Dla sklepów to fundame...

Reklama
Reklama