Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji na podstawie sprawozdań nadesłanych przez nadawców telewizyjnych i radiowych opracowała „Informację o wydatkach i wykorzystaniu czasu antenowego w radiu i telewizji na emisję płatnych audycji wyborczych zleconych przez komitety wyborcze w trakcie kampanii wyborczej do rad gmin, rad powiatów, sejmików województw i rad dzielnic m.st. Warszawy oraz wyborów wójtów, burmistrzów i prezydentów miast w 2014 r.".
Płatne audycje wyborcze wyemitowało 117 nadawców telewizyjnych i 151 radiowych.
W 2014 roku płatne audycje wyborcze w wyborach samorządowych wyemitowało 268 nadawców telewizyjnych i radiowych, czyli o 37 mniej niż w poprzednich wyborach samorządowych w 2010 r. (305).
Reklamy wyborcze pojawiły się w 21 programach telewizji publicznej: TVP 1, TVP 2, TVP Info, TVP Regionalna, TVP Polonia oraz w 16 Regionalnych Oddziałach TVP.
Płatne materiały wyborcze były obecne również w 12 programach koncesjonowanych: TVN, TVN 24, TVN Siedem, Polsat, Polsat News, TV Puls, Superstacja, NTL Radomsko, Telewizja Łużyce, Telewizja TVT, TV Republika, TVS oraz 84 nadawców koncesjonowanych.