Reklama
Rozwiń

Jak zdobyć środki na cyfryzację urzędu

Za dwa tygodnie rozpocznie się kolejny nabór wniosków o dofinansowanie e-usług w administracji rządowej. Szanse na dofinansowanie mają ci, którym nie powiodło się w poprzednim rozdaniu.

Publikacja: 17.11.2015 06:30

Wnioski o dofinansowanie e-usług publicznych w administracji rządowej w ramach działania 2.1 „Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych" „Programu operacyjnego Polska cyfrowa na lata 2014–2020" (PO PC 2014– –2010) będzie można składać od 1 grudnia 2015 r. do 29 lutego 2016 r.

Dwa typy projektów

Pozostało jeszcze 98% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Spadki i darowizny
Jak długo można żądać zachowku? Prawo jasno wskazuje termin przedawnienia
Praca, Emerytury i renty
Bogdan Święczkowski interweniuje u prezesa ZUS. „Problem dotyczy tysięcy osób"
Zawody prawnicze
„Sądy przekazały sprawy radcom”. Dziekan ORA o skutkach protestu adwokatów
Konsumenci
Tysiąc frankowiczów wygrywa z mBankiem. Prawomocny wyrok w głośnej sprawie
W sądzie i w urzędzie
Od 1 lipca nowości w aplikacji mObywatel. Oto, jakie usługi wprowadzono