Kampania na ostatniej prostej. W poszukiwaniu emocji

To już ostatnia prosta kampanii. Mniej niż dwa tygodnie do wyborów główne siły polityczne spożytkują na kolejne spotkania z wyborcami i poszukiwaniu emocji, które zmobilizują ich zwolenników oraz być może przekonają tych, którzy do tej pory wahają się czy iść na wybory.

Aktualizacja: 01.10.2019 21:07 Publikacja: 01.10.2019 19:25

Kampania na ostatniej prostej. W poszukiwaniu emocji

Foto: Fotorzepa/ Michał Kolanko

 - Pytanie, czy Konfederacja przekroczy próg i czy PiS przekroczy 41, 42, czy może 45 procent - mówił we wtorkowym programie #RZECZoPOLITYCE Krzysztof Łapiński, były rzecznik prezydenta Dudy, obecnie w agencji Timing.

Dla PiS liczy się przede wszystkim słowo na „m” - mobilizacja. Tak jak w zasadzie całej jesiennej kampanii, która była pozbawiona jak do tej pory “zewnętrznych” wobec PiS wydarzeń, jak przed eurowyborami film Tomasza Sekielskiego czy przemówienie Leszka Jażdżewskiego.

Pozostało 88% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Publicystyka
Rosja zamyka polski konsulat. Dlaczego akurat w Petersburgu?
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Publicystyka
Marek Kozubal: Dlaczego Polacy nie chcą wracać do Polski
Publicystyka
Jacek Nizinkiewicz: PiS robi Nawrockiemu kampanię na tragedii, żeby uderzyć w Trzaskowskiego
Publicystyka
Estera Flieger: „Francji już nie ma”, ale odbudowała katedrę Notre-Dame
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Publicystyka
Trzaskowski zaczyna z impetem. I chce uniknąć błędów z przeszłości