Reklama

Barbora poddaje się w Polsce. E-sklep z wielkimi ambicjami zamyka działalność

Należąca do litewskiej grupy Maxima marka e-sklepu spożywczego Barbora nie dała rady w walce o polski rynek.

Publikacja: 28.02.2024 14:51

Barbora poddaje się w Polsce. E-sklep z wielkimi ambicjami zamyka działalność

Foto: Adobe Stock

Barbora poinformowała, bez większego rozgłosu, że prowadzi wyprzedaż związaną z zamknięciem swojego e-sklepu. Tym samym litewska marka opuszcza polski rynek, na który weszła z ambitnymi planami podboju w styczniu 2021 roku. Ówczesny szef firmy Andrius Mikalauskas deklarował, że Barbora chce być e-sklepem „pierwszego wyboru” klientów i liderem rynku e-grocery.

Barbora wychodzi z Polski 

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Przemysł spożywczy
USA nałożyły na Brazylię 50-proc. cła. Kawa zamiast do Stanów pojedzie do Chin
Przemysł spożywczy
Niemieckie browary w kryzysie. Niemcy piją coraz mniej piwa
Przemysł spożywczy
TikTok wypromował kolejny produkt spożywczy. Producenci nie nadążają z produkcją
Przemysł spożywczy
Coca-Cola potwierdziła słowa Donalda Trumpa. Szykuje nowe produkty
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Przemysł spożywczy
Producenci mięsa w Polsce mają wiele kłopotów. Ale stoi przed nimi ważna szansa
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama