Reklama
Rozwiń

Barbora poddaje się w Polsce. E-sklep z wielkimi ambicjami zamyka działalność

Należąca do litewskiej grupy Maxima marka e-sklepu spożywczego Barbora nie dała rady w walce o polski rynek.

Publikacja: 28.02.2024 14:51

Barbora poddaje się w Polsce. E-sklep z wielkimi ambicjami zamyka działalność

Foto: Adobe Stock

Barbora poinformowała, bez większego rozgłosu, że prowadzi wyprzedaż związaną z zamknięciem swojego e-sklepu. Tym samym litewska marka opuszcza polski rynek, na który weszła z ambitnymi planami podboju w styczniu 2021 roku. Ówczesny szef firmy Andrius Mikalauskas deklarował, że Barbora chce być e-sklepem „pierwszego wyboru” klientów i liderem rynku e-grocery.

Barbora wychodzi z Polski 

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Przemysł spożywczy
Drożyzna i chęć ratowania żywności pcha nas po zakupy z przeceny. „To już nie wstyd”
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Przemysł spożywczy
Chiny oszczędzają głównych producentów koniaku w UE. Zwolnią ich z ceł
Przemysł spożywczy
GIS wycofał piwo znanego polskiego producenta. Butelki mogą wybuchnąć
Przemysł spożywczy
Rośnie apetyt na małą czarną. Ile wart jest rynek kawy w Polsce?
Przemysł spożywczy
Kryzys żywnościowy ogarnia Rosję. Załamanie produkcji, bankructwa przetwórni