Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 14.07.2021 14:48 Publikacja: 14.07.2021 14:03
Foto: AdobeStock
We wtorek Coca-Cola zapowiedziała, że zamierza ulepszyć Coca-Colę Zero Sugar. Zmianie ma ulec smak napoju, jak również opakowanie. Charakterystyczna czerwono-czarna puszka będzie niedługo całkowicie czerwona. Koncern twierdzi, że zmiana smaku ma doprowadzić do tego, by smak napoju był bliższy smakowi zwykłej Coca-Coli.
Tym posunięciem Coca-Cola chce przyciągnąć więcej konsumentów do swoich napojów. Wpisuje się też ono w obecną strategię firmy, która skupia się na swoich flagowych markach, rezygnując stopniowo z tych, które mają problemy.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Brazylia walczy z cłami, które narzucił Donald Trump. Złożyła właśnie skargę w WTO, a ogromne ilości kawy przeki...
Niemcy piją mniej piwa. Sprzedaż spadła do najniższego poziomu od ponad trzech dekad. Niemieckie browary widzą j...
TikTok wypromował zapomniany i ignorowany produkt spożywczy – twaróg. Przez lata był on pomijany, relegowany do...
Najbardziej rozpoznawalna marka napoju gazowanego na świecie opublikowała bardzo dobre wyniki za drugi kwartał....
Branża mięsa zmaga się z wieloma wyzwaniami: od kłopotów z popytem, poprzez epidemię po wzrost kosztów produkcji...
Coraz więcej firm świadomie inwestuje w jakość, nie tylko swoich produktów i usług, ale też w standardy współpracy z partnerami biznesowymi. Rośnie rola banków, które nie tylko dostarczają finansowanie, ale zapewniają również kompleksowe wsparcie operacyjne.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas