Aktualizacja: 11.10.2019 13:29 Publikacja: 10.10.2019 00:01
Foto: Fotorzepa/ Roman Bosiacki
Zbliżająca się ku końcowi kampania parlamentarna pokazuje, że partia rządząca – inaczej niż w 2007 roku – potrafiła nie tylko skutecznie zdiagnozować trendy, ale i przedstawić na ich podstawie ofertę. Zdaniem PiS Polacy chcą dobrobytu, konsumpcji owoców wzrostu gospodarczego i transformacji.
PiS definiuje siebie jako partię „centrum” i analizuje, że Polacy nie potrzebują dramatycznych zmian społeczno-światopoglądowych, ale raczej utrzymania status quo. Partia Jarosława Kaczyńskiego narzuciła też – być może na dekady – agendę państwowego aktywizmu i działania w gospodarce jako jedyną akceptowalną przez wyborców. W tym sensie spodziewany wysoki wynik partii rządzącej 13 października będzie oznaczał, że Polacy zagłosują na siebie samych. PiS, dysponując rozbudowanym systemem badań wewnętrznych, był w stanie dostarczyć ofertę skrojoną pod aktualne potrzeby społeczeństwa. Wobec tego pozostałe siły polityczne muszą się do niej przystosować.
- Widzimy wielki kryzys zdrowia psychicznego młodszych, starszych, osób w średnim wieku - powiedziała minister e...
Niemal połowa respondentów negatywnie ocenia zachowanie Karola Nawrockiego – wspieranego przez PiS kandydata na...
Ogłaszam nowe otwarcie w relacjach polsko-niemieckich, być może najważniejsze w ostatnich 30 latach - powiedział...
Sprawa mieszkania Karola Nawrockiego postawiła jego sztab w bardzo trudnej sytuacji, co przyznają nawet sami pol...
W pierwszej turze wyborów prezydenckich najwyższy wynik uzyskałby Rafał Trzaskowski, kandydat Koalicji Obywatels...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas