Reklama

Prawnicy: Pandemia spowodowała, że prawnicy stali się bardziej uświadomieni technologicznie

Pandemia spowodowała, że prawnicy stali się bardziej uświadomieni technologicznie – mówią Andrzej Stosio i Tomasz Prus z kancelarii Clifford Chance.

Aktualizacja: 14.03.2021 08:06 Publikacja: 14.03.2021 00:01

Nowe technologie w kancelarii

Nowe technologie w kancelarii

Foto: Adobe Stock

W sztuczną inteligencję inwestuje wiele firm i kancelarii, ale chyba dopiero w ostatnich miesiącach widać, do czego może być wykorzystywana?

Andrzej Stosio partner, współkierujący departamentem bankowości i finansów warszawskiego biura Clifford: Chance: Stosowanie sztucznej inteligencji przez kancelarie prawne zaczęło się właściwie już kilka lat przed pandemią. Ostatnio obserwujemy natomiast trend do większego stosowania nowoczesnych technologii i różnego rodzaju algorytmów, które niekoniecznie są sztuczną inteligencją. Ta będzie coraz częściej używana w pracy kancelarii i na pewno zostanie z nami również po pandemii. Nie powiedziałbym natomiast, że pandemia to czas rozwoju wyłącznie sztucznej inteligencji. Myślę, że w ciągu ostatniego roku nastąpiło przede wszystkim zwiększenie roli narzędzi do komunikowania oraz znacznie większa automatyzacja procesów.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Opinie Prawne
Krzysztof A. Kowalczyk: Składka jak demokracja socjalistyczna
Opinie Prawne
Piotr Mgłosiek: Minister sprawiedliwości powiększa bezprawie w sądach
Opinie Prawne
Piotr Szymaniak: Smutny obraz Trybunału Konstytucyjnego
Opinie Prawne
Łukasz Cora: Ruch Obrony Granic ośmiesza państwo i obniża jego autorytet
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Opinie Prawne
Paulina Szewioła: Zmarnowana szansa na jawność wynagrodzeń
Reklama
Reklama