Aktualizacja: 14.03.2021 08:06 Publikacja: 14.03.2021 00:01
Nowe technologie w kancelarii
Foto: Adobe Stock
W sztuczną inteligencję inwestuje wiele firm i kancelarii, ale chyba dopiero w ostatnich miesiącach widać, do czego może być wykorzystywana?
Andrzej Stosio partner, współkierujący departamentem bankowości i finansów warszawskiego biura Clifford: Chance: Stosowanie sztucznej inteligencji przez kancelarie prawne zaczęło się właściwie już kilka lat przed pandemią. Ostatnio obserwujemy natomiast trend do większego stosowania nowoczesnych technologii i różnego rodzaju algorytmów, które niekoniecznie są sztuczną inteligencją. Ta będzie coraz częściej używana w pracy kancelarii i na pewno zostanie z nami również po pandemii. Nie powiedziałbym natomiast, że pandemia to czas rozwoju wyłącznie sztucznej inteligencji. Myślę, że w ciągu ostatniego roku nastąpiło przede wszystkim zwiększenie roli narzędzi do komunikowania oraz znacznie większa automatyzacja procesów.
Obserwujemy nieakceptowalną praktykę gminnych organów podatkowych, polegającą na zlecaniu podmiotom świadczącym...
Konstytucja i kodeks wyborczy przesądzają, że uchwała o stwierdzeniu ważności wyborów ma charakter deklaratoryjn...
W praktycznym wymiarze, choć wiemy o wadliwości Izby Kontroli Nadzwyczajnej i Spraw Publicznych, niestety jej is...
Zakwestionowanie przez TSUE jednego z przepisów prawa farmaceutycznego to nie tylko ważny krok dla właścicieli a...
Prokurator generalny ma pełną świadomość błędów proceduralnych i instytucjonalnych w SN, a jednak nie jest gotów...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas