Reklama

Polska na językach inwestorów

Prawie 24 000 uczestników reprezentujących ponad 7500 firm z ponad 90 krajów i silna reprezentacja z Polski. MIPIM, największe targi inwestycyjne w Europie poświęcone nieruchomościom, to dobry barometr globalnych nastrojów inwestycyjnych.

Aktualizacja: 21.03.2016 06:01 Publikacja: 21.03.2016 05:55

MIPIM to idealne miejsce, aby dotrzeć z przekazem do zagranicznych inwestorów i międzynarodowej opinii publicznej. – W tym roku Polska bardzo dobrze wykorzystała tę okazję – mówi Richard Stephens, redaktor naczelny magazynu „Poland Today" i organizator Poland & CEE Days na MIPIM. – Konferencja, którą zorganizowaliśmy na targach, była bardzo potrzebna. Międzynarodowa opinia publiczna wręcz domagała się wyjaśnień w związku z niedawnymi zmianami politycznymi – wyjaśnia Stephens.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Nieruchomości
Ceny mieszkań nie rosną, ale część klientów wciąż odkłada zakupy
Nieruchomości
Na rynku mieszkań bez upałów
Nieruchomości
Ile mieszkań zbudowały Społeczne Inicjatywy Mieszkaniowe?
Nieruchomości
Parcela pod dom kosztuje czasem fortunę
Nieruchomości
Betony Baumit w nowoczesnym budownictwie: trwałość i wszechstronność
Reklama
Reklama