Reklama

W skrócie: nowe projekty deweloperskie

Deweloperzy rewitalizują kamienice, budują nowoczesne apartamentowce. Ceny lokali idą w miliony złotych.

Aktualizacja: 16.05.2016 10:21 Publikacja: 16.05.2016 10:10

W skrócie: nowe projekty deweloperskie

Foto: Materiały inwestora

Hoża 42 – nowy apartamentowiec

Warszawską kamienicę przy ul. Hożej od spadkobierców przedwojennych właścicieli kupiła spółka Hoża 42. Budynek jest niezamieszkany. W kamienicy mają powstać nowoczesne apartamenty.

Prezes spółki Michał Borowski zapowiada, że mieszkania będą gotowe pod koniec 2017 r. Kamienica zostanie nadbudowana o dodatkowe piętro i poddasze.

Od nowa zaprojektowano całą wschodnią elewację. Do recepcji budynku będzie prowadzić odrestaurowana kuta brama z 1894 r.

Park Lane już gotowy

Tacit Investment oddaje kolejną – po Cosmopolitan Twarda 4 – prestiżową inwestycję mieszkaniową w Warszawie. Apartamenty Park Lane położone w bezpośrednim sąsiedztwie Łazienek Królewskich są w pełni wykończone i gotowe do zamieszkania. Wolno stojący ośmiokondygnacyjny budynek z 12 apartamentami oferuje nowoczesne rozwiązania techniczne. Na parterze jest lobby z recepcją, strefa relaksu dla mieszkańców, salon spa. Ceny apartamentów wahają się od 7 do 13 mln zł.

Modernizacja roku

XX jubileuszowa edycja ogólnopolskiego konkursu „Modernizacja roku 2015" to największe tego typu przedsięwzięcie w Polsce.

Reklama
Reklama

Nagradzani są inwestorzy, wykonawcy i projektanci najlepszych modernizacji budowlanych, rewitalizacji terenów oraz nowych obiektów.

Strategicznym partnerem medialnym jest „Rzeczpospolita". Uroczyste ogłoszenie wyników i wręczenie nagród odbędzie się w sierpniu br. Modernizacje można zgłaszać do 20 maja 2016 r. Formularz dostępny na: www.modernizacjaroku.org.pl.

Nieruchomości
Rusza rewitalizacja kopalni „Wieczorek”. Powstanie Dzielnica Nowych Technologii
Nieruchomości
PRS. Pierwsze certyfikaty dla Resi4Rent
Nieruchomości
Deweloperzy i długo, długo nic. Kto i gdzie buduje mieszkania w Polsce?
Nieruchomości
Ceny mieszkań nie rosną, ale część klientów wciąż odkłada zakupy
Materiał Promocyjny
Nie tylko okna. VELUX Polska inwestuje w ludzi, wspólnotę i przyszłość
Reklama
Reklama