Reklama

Której generacji jest twoja galeria

Polacy szybko gonią kraje Europy Zachodniej, jeśli chodzi o budowę galerii handlowych najnowszych generacji. Trudno jednak wyobrazić sobie centrum o powierzchni 390 tys. mkw. z ponad 520 sklepami.

Aktualizacja: 16.05.2016 17:35 Publikacja: 16.05.2016 17:18

Centrum handlowe nowej generacji - Posnania

Centrum handlowe nowej generacji - Posnania

Foto: Materiały Inwestora

Komentuje Anna Sulima - Gillow, Forbis Design & Build:

- Rozwój polskich galerii handlowych rozpoczął się we wczesnych latach 90. Początkowo powstawały one w dużych aglomeracjach miejskich, np. Warszawie, Trójmieście czy Poznaniu. Obiekty tego typu zyskały sympatię Polaków. Dziś w kraju działa ponad 450 galerii handlowych.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Nieruchomości
PRS. Pierwsze certyfikaty dla Resi4Rent
Nieruchomości
Deweloperzy i długo, długo nic. Kto i gdzie buduje mieszkania w Polsce?
Nieruchomości
Ceny mieszkań nie rosną, ale część klientów wciąż odkłada zakupy
Nieruchomości
Na rynku mieszkań bez upałów
Materiał Promocyjny
Nie tylko okna. VELUX Polska inwestuje w ludzi, wspólnotę i przyszłość
Reklama
Reklama