Reklama
Rozwiń
Reklama

Której generacji jest twoja galeria

Polacy szybko gonią kraje Europy Zachodniej, jeśli chodzi o budowę galerii handlowych najnowszych generacji. Trudno jednak wyobrazić sobie centrum o powierzchni 390 tys. mkw. z ponad 520 sklepami.

Aktualizacja: 16.05.2016 17:35 Publikacja: 16.05.2016 17:18

Centrum handlowe nowej generacji - Posnania

Centrum handlowe nowej generacji - Posnania

Foto: Materiały Inwestora

Komentuje Anna Sulima - Gillow, Forbis Design & Build:

- Rozwój polskich galerii handlowych rozpoczął się we wczesnych latach 90. Początkowo powstawały one w dużych aglomeracjach miejskich, np. Warszawie, Trójmieście czy Poznaniu. Obiekty tego typu zyskały sympatię Polaków. Dziś w kraju działa ponad 450 galerii handlowych.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Nieruchomości
Murapol zwiększa ofertę mieszkaniową w Lublinie
Materiał Promocyjny
Kiedy obawy rosną, liczy się realne wsparcie
Nieruchomości
Origin Investments z trzecią inwestycją mieszkań serwisowanych dla seniorów
Nieruchomości
Archicom po konferencji: rekordowa sprzedaż mieszkań w październiku
Nieruchomości
Czynsze za mieszkania idą w dół. Popyt się kurczy
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Nieruchomości
Kuszenie niezdecydowanych. „Promocje są agresywne”
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama