Reklama

Wizytówka inwestora - kto i co buduje

Atlas Estates: w planach mieszkania na Mokotowie i Żoliborzu

Publikacja: 12.04.2010 01:05

[b]Deweloper[/b]

Atlas Estates

[b]Zakończone inwestycje:[/b]

I etap Capital Art Apartments (CAA) na Woli przy ul. Giełdowej

[b]Gotowe osiedla, w których są mieszkania do kupienia:[/b]

Reklama
Reklama

– II etap CAA. Deweloper zaplanował tu mieszkania od kawalerek po lokale z pięcioma pokojami. Dostępne są jeszcze metraże od 36,5 do 161 mkw. Za mkw. trzeba zapłacić ok. 10 tys. zł. Ta część osiedla została oddana w pierwszym kwartale br.

– Platinum Towers przy ul. Grzybowskiej na Woli. Dwie wieże w sąsiedztwie hotelu Hilton są gotowe od trzeciego kwartału 2009 r. Na klientów czekają mieszkania o powierzchni od 41 do 220 mkw. W ofercie są m.in. pięciopokojowe dwupoziomowe apartamenty. Metr lokalu w tej inwestycji kosztuje średnio 16 tys. zł.

[b]Nowo rozpoczęte inwestycje:[/b]

III etap CAA przy ul. Giełdowej. Atlas przewidział tu mieszkania od jednego do czterech pokoi. Dostępne powierzchnie: 33 – 123 mkw.

Metr lokalu kosztuje ok. 10 tys. zł. Do mieszkań będzie można się wprowadzać w drugiej połowie 2012 r.

[b]Projekty w przygotowaniu[/b]

Reklama
Reklama

– Zielono – inwestycja u zbiegu ul. Przasnyskiej i Krasińskiego na Żoliborzu. Deweloper ma już prawomocne pozwolenie na budowę.

W dwóch budynkach ma się znaleźć 260 mieszkań. Będą też lokale usługowe. Ceny nie są jeszcze ustalone.

– Diamond Apartments przy ul. Cybernetyki na Mokotowie. Deweloper ma już prawomocne pozwolenie na budowę 147 mieszkań o łącznej powierzchni ponad 10 tys. mkw. Projekt przewiduje też 1,1 tys. mkw. powierzchni usługowej. Atlas na razie nie podaje cen.

Nieruchomości
Deweloperzy lubią „obwarzanki” i kurorty. A co lubią klienci?
Nieruchomości
„Pomysły” deweloperów, czyli jak z domu może powstać blok
Nieruchomości
Skycity Gdynia z widokiem na morze, las i miasto
Nieruchomości
Czy mieszkanie na wynajem da jeszcze zarobić
Nieruchomości
Fabryka Park Katowice z nowym właścicielem. Czy obiekt jeszcze urośnie?
Materiał Promocyjny
Firmy coraz częściej stawiają na prestiż
Reklama
Reklama