Kupowanie apartamentów w atrakcyjnych nadmorskich miejscowościach, takich jak: Sopot, Hel czy Kołobrzeg, było modne wśród zamożnych Polaków w latach 90. Dużą rolę odegrała chęć podkreślenia wysokiego statusu społecznego, pomimo korzystania z „drugiego domu” tylko przez kilka lub kilkanaście dni w roku. Wysokie koszty utrzymania oraz coraz większa liczba powstających luksusowych hoteli spowodowały zmniejszenie zainteresowania takim produktem, a tym samym spadek cen.
Kilka lat temu narodziła się formuła tzw. aparthotelu i condohotelu, w której własność apartamentu w nadmorskiej miejscowości wypoczynkowej można było połączyć z atrakcyjną formą inwestowania poprzez wynajmowanie w ramach kompleksowej oferty hotelowej. Nasza spółka była pionierem takich produktów na polskim rynku. Dla przykładu: w Domu Zdrojowym w Jastarni zrealizowanym w 2005 roku sprzedaliśmy trzy czwarte apartamentów po średniej cenie 20 tys. zł za mkw., na które równocześnie podpisaliśmy umowy na wynajem w formule condohotelu.
Oferta kierowana jest do wąskiej grupy odbiorców, o jej sukcesie decyduje więc unikatowość, w tym doskonała lokalizacja oraz jakość i standard wykonania. Ważne są dodatkowe udogodnienia, takie jak: basen, sauna, spa, gabinet odnowy itp. Dopasowana do oczekiwań rynku i dobrze zrealizowana inwestycja zazwyczaj szybko znajduje nabywców.