Agata Szczęsna, dyrektor Atrium Promenada
W stołecznym Atrium Promenada jest to możliwe dzięki bezpłatnemu Wi-Fi. Rozbudowując obiekt, wprowadziliśmy strefy odpoczynku, w których można ładować urządzenia mobilne.
Uruchomiliśmy też multimedialny punkt informacyjny, w którym można nieodpłatnie skorzystać z internetu dostępnego w tabletach. Ważnym narzędziem komunikacji jest intuicyjna strona internetowa, dostępna w wersji mobilnej. Za jej pośrednictwem można zapisać się do newslettera, z którego klienci chętnie korzystają.
Dzięki temu dostają informacje o otwarciach sklepów, nowych usługach, akcjach promocyjnych. Nawigację w powiększającym się centrum ułatwi mobilna aplikacja, którą wkrótce wprowadzimy. W kolejnych etapach będzie możliwość zdobywania nagród czy zniżek na produkty przez aktywne uczestniczenie w życiu galerii. Doskonałym miejscem do prezentacji oferty jest dla nas także Facebook.
Anna Durzyńska, menedżer z Grupy Capital Park
Komunikacja w dzisiejszych czasach jest bardzo ważna, a narzędzi jest na rynku mnóstwo. Nasza gdańska Galeria Zaspa to centrum mniejszego formatu. Klientami są głównie mieszkańcy okolicznych osiedli. Staramy się dobierać takie kanały, które trafią właśnie do nich. Mamy stronę internetową.
Są tam podstawowe informacje, jak plan sklepów czy godziny otwarcia galerii. Do codziennego komunikowania się z klientami używamy profilu na Facebooku. Klienci mogą tam szybko dostać odpowiedzi na pytania. Wychodzimy też poza kanały online. Ostatnio, aby przywitać się z sąsiadami, przeprowadziliśmy akcję opartą na tzw. czystym graffiti.