Jak galerie handlowe komunikują się z klientami

Klientami centrów handlowych są coraz częściej przedstawiciele pokolenia Y, którzy chcą być stale online.

Publikacja: 27.05.2016 12:22

Jak galerie handlowe komunikują się z klientami

Foto: Materiały Inwestora

Agata Szczęsna, dyrektor Atrium Promenada

W stołecznym Atrium Promenada jest to możliwe dzięki bezpłatnemu Wi-Fi. Rozbudowując obiekt, wprowadziliśmy strefy odpoczynku, w których można ładować urządzenia mobilne.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Nieruchomości
Mniej za mieszkanie z drugiej ręki. Liderem spadków cen jest Kraków
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Nieruchomości
YIT Polska chce sprzedawać tysiąc mieszkań rocznie. Pierwszy wywiad z nowym prezesem
Nieruchomości
Duże mieszkania konkurują z domami. Są korekty cen
Nieruchomości
Nieruchomości fundacji rodzinnej i podatki
Nieruchomości
Dotacja lub zielony kredyt na termomodernizację na jedno kliknięcie?