Reklama

Jak galerie handlowe komunikują się z klientami

Klientami centrów handlowych są coraz częściej przedstawiciele pokolenia Y, którzy chcą być stale online.

Publikacja: 27.05.2016 12:22

Jak galerie handlowe komunikują się z klientami

Foto: Materiały Inwestora

Agata Szczęsna, dyrektor Atrium Promenada

W stołecznym Atrium Promenada jest to możliwe dzięki bezpłatnemu Wi-Fi. Rozbudowując obiekt, wprowadziliśmy strefy odpoczynku, w których można ładować urządzenia mobilne.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Nieruchomości
Lipiec potwierdza odbicie popytu na kredyty mieszkaniowe. Nowe dylematy
Nieruchomości
Koniec wojny o garaże. Normatyw parkingowy znika ze specustawy
Nieruchomości
Rusza rewitalizacja kopalni „Wieczorek”. Powstanie Dzielnica Nowych Technologii
Nieruchomości
PRS. Pierwsze certyfikaty dla Resi4Rent
Materiał Promocyjny
Nie tylko okna. VELUX Polska inwestuje w ludzi, wspólnotę i przyszłość
Reklama
Reklama