– Naszym celem jest publikacja aktualizacji strategii do końca marca br. Przedstawimy w niej również priorytety na 2021 r. – mówi Adam Kiciński, prezes CD Projektu. Z kolei przy okazji publikacji raportu rocznego studio poda kolejne informacje o sprzedaży „Cyberpunka".
Gra trafiła na rynek 10 grudnia 2020 r. i wzbudziła potężne kontrowersje z powodu błędów w wersjach konsolowych. Studio wypuściło w styczniu pierwszą serię poprawek, a druga miała trafić na rynek w lutym, ale szyki spółce pokrzyżował cyberatak. Przełożył się na dwu-, trzytygodniowe opóźnienie prac.
– Dlatego zdecydowaliśmy o przesunięciu wydania aktualizacji na drugą połowę marca – mówi Kiciński. Gracze zastanawiają się, czy po tych poprawkach tytuł polskiego studia wróci do sklepu PS Store. – Niestety, w tym momencie nie możemy potwierdzić, że Patch 1.2 pozwoli wrócić „Cyberpunkowi 2077" do PS Store, decyzja jest w gestii Sony – mówi prezes.
Pod adresem spółki padło sporo gorzkich słów dotyczących błędów w wersjach konsolowych i nieudostępnienia ich do recenzji przed premierą. Jakie wnioski z tego wyciągnęło studio?
– Nasz zespół chce udowodnić, że „Cyberpunk 2077" jest świetną grą, dlatego postaramy się o możliwie jak najlepsze poprawienie gry w ramach publikowanych aktualizacji. Jeśli zaś chodzi o zmianę podejścia do niektórych procesów wewnątrz studia, to podzielimy się tymi informacjami już wkrótce, w ramach aktualizacji naszej strategii – deklaruje szef CD Projektu.