Reklama

Karnety dla każdego

Jeszcze przed wakacjami Teatr Wielki-Opera Narodowa oferuje na następny sezon dziewięć różnych ?pakietów abonamentowych.

Publikacja: 18.06.2014 08:57

Premiery?To najbardziej prestiżowy abonament, zapewniający możliwość obejrzenia wszystkich dziewięciu premier sezonu operowych ?i baletowych, zarówno na scenie głównej, jak i w sali kameralnej, a nawet inscenizację „Powder Her Face" Adésa, którą Mariusz Treliński przygotuje w Soho Factory. Wykaz tytułów publikujemy obok.

Opera I: Opera Europa?Ten karnet daje okazję poznania siedmiu spektakli, ?to rodzaj historii opery, od XVIII-wiecznego Glucka („Orfeusz ?i Eurydyka") po współczesnego Brytyjczyka, Adésa („Powder Her Face"). Pomiędzy nimi są sami mistrzowie: Donizetti ?z „Marią Stuart", Rossini z „Wilhelmem Tellem", Wagner ?z „Lohengrinem", Czajkowski z „Onieginem" i Puccini ?z „Madame Butterfly".

Opera II: Forza Italia?Propozycja dla miłośników włoskiej muzyki, czyli sześć słynnych oper: Verdiego („Nabucco", „Rigoletto" i „Traviata"), ?a także Donizettiego („Maria Stuart"), Pucciniego („Madame Butterfly") i Rossiniego („Wilhelm Tell").

Jubileuszowy?Z okazji przypadającego w 2015 roku jubileuszu 250-lecia teatru publicznego w Polsce będziemy mieli okazję zobaczyć siedem spektakli polskich autorów. Klasykę reprezentują ?Jan Stefani z „Krakowiakami i góralami" oraz Moniuszko ze „Strasznym dworem" i „Halką". Wiek XX  to Andrzej Czajkowski z „Kupcem weneckim", a współczesność – młodzi ?kompozytorzy z „Projektu 'P'", choreografka debiutantka ?Anna Hop („Pupa") i Krzysztof Pastor z baletem „Casanova ?w Warszawie".

Balet I: Wielka klasyka?Sześć tytułów dla miłośników baletowej klasyki: „Romeo ?i Julia", nowy spektakl „1914", „Dziadek do orzechów i król myszy", „Sen nocy letniej", „Perły XX wieku" i „Don Kichot".

Reklama
Reklama

Balet II: Tylko u nas?W tym karnecie jest także sześć spektakli. Cztery stworzyli rodzimi twórcy dla Polskiego Baletu Narodowego: „Obsesje", „Hamlet", „Pupa" i „Casanova w Warszawie". Dwa wieczory –  „1914" i „Perły XX wieku" – to przegląd prac najwybitniejszych choreografów ostatniego stulecia i polski debiut choreograficzny.

VI Dni Sztuki Tańca?Nazwa karnetu wyjaśnia wszystko. Oferuje komplet pięciu spektakli, które znalazły się w programie tej listopadowej imprezy: „1914" i „Obsesje", a także polsko-izraelski projekt „Engagé & Rust", „Kopciuszek" z Poznania i „Po drugiej stronie grzechu" Teatru Baletu Borisa Ejfmana.

Wielki dla małych?Ten abonament składa się z dwóch zestawów, w każdym mamy sześć niedzielnych poranków dla najmłodszych. Organizowane są od połowy października do połowy czerwca. To jedyny abonament dwu-, a nawet wieloosobowy. Każde dziecko płaci 10 zł za poranek, opiekun – 15, a 20 zł wtedy, gdy chce przyjść z większą liczbą dzieci.

Mój abonament?W tym przypadku można programowo zaszaleć i samemu wybrać siedem dowolnych spektakli operowych i baletowych, jakie chciałoby się zobaczyć. Oferta nie dotyczy jednak premier.

Premiery?To najbardziej prestiżowy abonament, zapewniający możliwość obejrzenia wszystkich dziewięciu premier sezonu operowych ?i baletowych, zarówno na scenie głównej, jak i w sali kameralnej, a nawet inscenizację „Powder Her Face" Adésa, którą Mariusz Treliński przygotuje w Soho Factory. Wykaz tytułów publikujemy obok.

Opera I: Opera Europa?Ten karnet daje okazję poznania siedmiu spektakli, ?to rodzaj historii opery, od XVIII-wiecznego Glucka („Orfeusz ?i Eurydyka") po współczesnego Brytyjczyka, Adésa („Powder Her Face"). Pomiędzy nimi są sami mistrzowie: Donizetti ?z „Marią Stuart", Rossini z „Wilhelmem Tellem", Wagner ?z „Lohengrinem", Czajkowski z „Onieginem" i Puccini ?z „Madame Butterfly".

Reklama
plakat
Andrzej Pągowski: Trzeba być wielkim miłośnikiem filmu, żeby strzelić sobie tatuaż z plakatem do „Misia”
Patronat Rzeczpospolitej
Warszawa Singera – święto kultury żydowskiej już za chwilę
Kultura
Kultura przełamuje stereotypy i buduje trwałe relacje
Kultura
Festiwal Warszawa Singera, czyli dlaczego Hollywood nie jest dzielnicą stolicy
Kultura
Tajemniczy Pietras oszukał nowojorską Metropolitan na 15 mln dolarów
Materiał Promocyjny
Firmy coraz częściej stawiają na prestiż
Reklama
Reklama