Aktualizacja: 18.12.2018 12:50 Publikacja: 18.12.2018 12:10
6 zdjęć
ZobaczFoto: NASA
Od roku 2000 NASA tworzy tzw. plakaty ekspedycyjne, które są wykorzystywane do reklamowania wypraw kosmicznych. Teraz agencja postanowiła zerwać ze stereotypami dotyczącymi naukowców. Postanowiono kreatywnie podejść do promowania swoich misji, inspirując się popkulturą.
Czytaj także: NASA "zleci poszukiwanie Iron Mana"?
Międzynarodowy zespół naukowców odkrył obłok molekularny, który jest jedną z największych pojedynczych struktur...
Miliardy lat temu na Marsie mógł padać deszcz i śnieg - uważają naukowcy. Najnowsze badania dowodzą, że na Czerw...
Najnowsze odkrycie astronomów z Cambridge dotyczy odległej planety K2-18b. Zdaniem autorów badania atmosfera pla...
Miłośników astronomii czeka nie lada gratka. Na wiosennym niebie pojawi się wkrótce nowo odkryta kometa, oznaczo...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Naukowcy już od jakiegoś czasu podejrzewali, że supernowe typu Ia mogą powstawać wskutek zderzenia dwóch białych...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas