Reklama
Rozwiń

Reklama suplementów diety bez fikcyjnych lekarzy

Opracowany przez organizacje zrzeszające producentów suplementów diety kodeks definiuje relacje przedsiębiorców z nimi oraz podejmuje próbę stworzenia ram instytucjonalnych dla środowiskowej kontroli. O tym, czy się sprawdzi, zdecyduje praktyka – pisze prawnik Grzegorz J. Wąsiewski.

Publikacja: 06.07.2017 08:05

Reklama suplementów diety bez fikcyjnych lekarzy

Foto: www.sxc.hu

Przyjęty niedawno kodeks dobrych praktyk reklamy suplementów diety stanowi ciekawy przykład istotnej dla rynku i konsumentów branżowej samoregulacji.

Kodeks opracowały organizacje zrzeszające producentów suplementów diety. Jak wskazano w art. 1 kodeksu, jego celem jest stworzenie mechanizmu dobrowolnej samokontroli reklamy suplementów.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W sądzie i w urzędzie
Nowa funkcja w mObywatelu. Przyda się na starość
Praca, Emerytury i renty
Prawdziwy szał na świadczenie dla seniorów
Prawnicy
Kto najlepiej uczy przyszłych prawników w Polsce? Ranking „Rzeczpospolitej”
Edukacja i wychowanie
Jakie są najlepsze uczelnie w Polsce? Opublikowano ranking Perspektywy 2025
Zawody prawnicze
Ranking kancelarii prawniczych 2025. Znamy zwycięzców