Reklama
Rozwiń

„Moja mama była słomką, a tata kubeczkiem". IKEA promuje pluszaki z recyklingu

Drugie życie odzyskanego z oceanów plastiku nigdy nie wyglądało tak uroczo.

Publikacja: 13.03.2023 15:10

„Moja mama była słomką, a tata kubeczkiem". IKEA promuje pluszaki z recyklingu

Foto: www.oglivy.com

Wprowadzaniu nowej serii pluszaków Blåvingad do sieci sklepów Ikea towarzyszy zabawna kampania agencji Ogilvy, która podkreśla ich pochodzenie. Zrobione z recyklowanego plastiku pluszaki wyglądają jak delfin, sycylijski płetwal błękitny i orka, a towarzyszące im spoty reklamowe zabawnie nawiązują do pochodzenia odpadów, z których powstały.

Urocza pluszowa orka, zachęca na przykład: „możesz namalować mnie, jak francuskie dziewczyny”, nawiązując tym samym do hitu kinowego sprzed ćwierć wieku.  Z kolei delfin stwierdza, że jest „zwierzęciem imprezowym”, gdyż pochodzi od słomki i plastikowego kubeczka.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Handel
Cła będą wyższe od zapowiadanych? Donald Trump: Zaczynamy wysyłać listy do krajów
Handel
Popularny japoński napój drożeje. Szykujcie się na coraz droższą matchę
Handel
Ostatnie chwile na wynegocjowanie pokoju w wojnie celnej Donalda Trumpa z Europą
Handel
Mrożonki kupujemy nie tylko w czasie upałów. Lody nie są jedynym hitem
Handel
Cła Trumpa mogą uderzyć w hossę na giełdzie w Tokio