Reklama
Rozwiń
Reklama

Konsumenci chcą być patriotami

Rodzima produkcja nie odbiega już jakością od zagranicznej konkurencji. Dlatego przyszedł czas na to, aby się nią chwalić i zachęcać do jej częstszego kupowania.

Publikacja: 07.02.2016 21:00

Foto: 123RF

Choć wciąż bardzo często rodzime marki wolą ukrywać się pod obco brzmiącymi nazwami, to przybywa firm, które stawiają na podkreślanie miejsca produkcji czy polskiego rodowodu przedsiębiorstwa.

Nie tylko ceny

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Sztuczna inteligencja pomoże w zakupach podczas Black Friday
Materiał Promocyjny
Kiedy obawy rosną, liczy się realne wsparcie
Handel
PiS chciał kupić Żabkę, teraz PSL celuje w Carrefoura
Handel
AliExpress blokuje chińskiego sprzedawcę lalek erotycznych. Przypominały dzieci
Handel
Konsument w świecie nowych cyfrowych możliwości
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Handel
Centra handlowe wciąż tracą klientów
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama