Forum Ekonomiczne

„Rzeczpospolita” na Forum Ekonomicznym w Karpaczu 2024

Klient w centrum uwagi przedsiębiorców

Przyzwyczajenia klientów zmieniają się dziś bardzo szybko, a ich oczekiwania rosną. Jak temu sprostać?

Publikacja: 12.08.2015 21:00

Klient w centrum uwagi przedsiębiorców

Klient 3.0 jest nieustannie online, świetnie poinformowany i oczekuje spersonalizowanej oferty. Deklaracje o skupieniu się na nim, czyli klientocentryczność, to dziś norma w wielu organizacjach. Co zrobić, aby przekuć je w rzeczywistość, aby te wysiłki zostały docenione przez klientów w Polsce i przyniosły konkretne wyniki finansowe? Czym mile zaskoczyć klienta 3.0?

W dyskusji „Klient 3.0 w centrum uwagi. Model, który buduje sukces biznesowy" wezmą udział: Jakub Fast, partner, McKinsey and Company Poland, Andrzej Klesyk, prezes PZU, Krzysztof Kruszewski, prezes Millward Brown, Jacek Leonkiewicz, prezes PKP Intercity, Cezary Stypułkowski, prezes mBanku, oraz Maciej Witucki, przewodniczący rady nadzorczej Orange Polska. Dyskusję poprowadzi Przemysław Gdański, wiceprezes mBanku ds. bankowości korporacyjnej i inwestycyjnej.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Forum Ekonomiczne
Europejski Kongres Samorządów: Powodzie – czy można się przed nimi uchronić?
Forum Ekonomiczne
Potrzebna platforma współpracy
Forum Ekonomiczne
Bezpieczeństwo młodych w sieci. Wyzwania i kierunki działań
Forum Ekonomiczne
Online safety for young people. Challenges and courses of action
Forum Ekonomiczne
Nowoczesna opieka zdrowotna musi opierać się na współpracy