Forum Ekonomiczne

„Rzeczpospolita” na Forum Ekonomicznym w Karpaczu 2025

Reklama

Klient w centrum uwagi przedsiębiorców

Przyzwyczajenia klientów zmieniają się dziś bardzo szybko, a ich oczekiwania rosną. Jak temu sprostać?

Publikacja: 12.08.2015 21:00

Klient w centrum uwagi przedsiębiorców

Klient 3.0 jest nieustannie online, świetnie poinformowany i oczekuje spersonalizowanej oferty. Deklaracje o skupieniu się na nim, czyli klientocentryczność, to dziś norma w wielu organizacjach. Co zrobić, aby przekuć je w rzeczywistość, aby te wysiłki zostały docenione przez klientów w Polsce i przyniosły konkretne wyniki finansowe? Czym mile zaskoczyć klienta 3.0?

W dyskusji „Klient 3.0 w centrum uwagi. Model, który buduje sukces biznesowy" wezmą udział: Jakub Fast, partner, McKinsey and Company Poland, Andrzej Klesyk, prezes PZU, Krzysztof Kruszewski, prezes Millward Brown, Jacek Leonkiewicz, prezes PKP Intercity, Cezary Stypułkowski, prezes mBanku, oraz Maciej Witucki, przewodniczący rady nadzorczej Orange Polska. Dyskusję poprowadzi Przemysław Gdański, wiceprezes mBanku ds. bankowości korporacyjnej i inwestycyjnej.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Forum Ekonomiczne
Działamy z myślą o pacjentach
Forum Ekonomiczne
Mali przedsiębiorcy liderami innowacji? Na nowo o cyfryzacji
Forum Ekonomiczne
Jakość to fundament
Economy
A Game-changing Investment
Forum Ekonomiczne
Inwestycja, która zmienia zasady gry
Reklama
Reklama