Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
„Rzeczpospolita” na Forum Ekonomicznym w Karpaczu 2025
Aktualizacja: 12.08.2015 21:00 Publikacja: 12.08.2015 21:00
Klient 3.0 jest nieustannie online, świetnie poinformowany i oczekuje spersonalizowanej oferty. Deklaracje o skupieniu się na nim, czyli klientocentryczność, to dziś norma w wielu organizacjach. Co zrobić, aby przekuć je w rzeczywistość, aby te wysiłki zostały docenione przez klientów w Polsce i przyniosły konkretne wyniki finansowe? Czym mile zaskoczyć klienta 3.0?
W dyskusji „Klient 3.0 w centrum uwagi. Model, który buduje sukces biznesowy" wezmą udział: Jakub Fast, partner, McKinsey and Company Poland, Andrzej Klesyk, prezes PZU, Krzysztof Kruszewski, prezes Millward Brown, Jacek Leonkiewicz, prezes PKP Intercity, Cezary Stypułkowski, prezes mBanku, oraz Maciej Witucki, przewodniczący rady nadzorczej Orange Polska. Dyskusję poprowadzi Przemysław Gdański, wiceprezes mBanku ds. bankowości korporacyjnej i inwestycyjnej.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Jako MSD na badania i rozwój w Polsce przeznaczyliśmy w ostatnich latach znaczne środki. W ciągu minionych dzies...
Małe i średnie firmy potrzebują wsparcia finansowego i merytorycznego, by skutecznie przeprowadzić cyfrową trans...
Nasz priorytet to wzrost oparty na konsumencie – bardziej nowoczesny, zdrowszy i bliższy potrzebom nowego pokole...
Moderated by Wojciech Jakóbik, President of the Energy Security Centre, the panel was devoted to waste and the f...
Panel moderowany przez Wojciecha Jakóbika, prezesa Ośrodka Bezpieczeństwa Energetycznego, poświęcony był problem...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas