Zapowiedzi wynika, że mają zamiar przedstawić importerom, hurtownikom i producentom szeroki wybór produktów z Państwa Środka w tym propozycje z zakresu wyposażenia wnętrz i gospodarstwa domowego, narzędzia, oświetlenie, tekstylia, a także odzież. - Polscy przedsiębiorcy stale rozglądają się za możliwościami rozwoju biznesu poza granicami kraju – zaznacza Bartosz Sosnowski, prezes MT Polska, organizatora Targów China Expo Poland. - Chiny to rynek wzbudzający duże zainteresowanie. Jednocześnie wiele osób nie wie, jak rozpocząć i prowadzić z sukcesem współpracę z firmami z Państwa Środka. Targi China Expo Poland to doskonałe miejsce, by bezpośrednio porozmawiać z chińskimi przedsiębiorcami, poznać warunki handlowe, a nawet podpisać pierwsze umowy. Wystawcy jak co roku zaprezentują bogaty wybór produktów, a towarzyszące targom spotkania merytoryczne udzielą cennych informacji, jak je sprowadzać do Polski, a także jak eksportować swoje towary do Chin.

Targi China Expo Poland umożliwią przegląd ofert produktowych firm z różnych branż. Wśród chińskich propozycji dla gospodarstw domowych w tym wyposażenia wnętrz znajdą się m.in artykuły sanitarne, armatura, szafki łazienkowe, mozaika, ceramiczne dekoracje, pościel, kuchenne akcesoria czy zegary i stacje pogodowe. Nie zabraknie też produktów dla ogrodu jak chociażby narzędzi, kosiarek do żywopłotów, glebogryzarek, słonecznego oświetlenia, a także pomp wodnych. Wystawcy zaprezentują również różnorodne narzędzia dla majsterkowiczów, w tym spawarki, piły łańcuchowe, generatory, kompresory, przyrządy tokarskie, śruby do kół, piasty czy nakrętki. Osoby zainteresowane oświetleniem znajdą na targach np. lampy energooszczędne, halogenowe, świetlówki, panele słoneczne lub przełączniki. Będzie można również zapoznać się z propozycjami różnorodnych tkanin, koronek oraz obuwia i odzieży dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Do Warszawy przyjadą także chińskie firmy handlujące akcesoriami, biżuterią oraz produktami dla zwierząt i artykułami papierniczymi. Z kolei z myślą o gościach z Dalekiego Wschodu przygotowano sektor biznesu polsko-chińskiego. Zaprezentują się tam m.in. szkoły językowe, PLL LOT, LYCA Mobile, organizacje i firmy wspierające współpracę między polskimi i chińskimi firmami. Ponadto wydarzeniu będzie towarzyszył dział poświęcony aranżacji własnego lokum: Zdrowe Życie Zdrowy Dom - Warsaw Home Expo.

Uczestnicy Targów China Expo Poland poza ofertami wystawców będą mieli również do dyspozycji ciekawy program merytoryczny poświęcony istotnym zagadnieniom z obszaru handlu między Polską a Chinami. Będzie można dowiedzieć się m.in. jak osiągnąć sukces w eksporcie do Chin, jak bezpiecznie importować z Chin, jak sprawdzić kontrahenta w Chinach, a także rozmawiać i robić biznes z Azjatami.

- Na przestrzeni lat obserwujemy wzrost liczby polskich importerów i jest to zdecydowanie dobra wiadomość. Oznacza bowiem, że rodzime firmy otwierają się na rynki azjatyckie, w tym na dobrze już poznany rynek chiński - zaznacza Piotr Burzyński z firmy Importuj z Nami, pośredniczącej w imporcie z Chin. - To też zasługa chińskich producentów, którzy dostrzegają wymagania europejskich konsumentów i potrafią sprostać rosnącym oczekiwaniom. Decyzje zakupowe polskich importerów nie dają się łatwo prognozować, determinowane są bowiem przez trendy konsumenckie, opłacalność produkcji oraz samego importu. Dla przykładu w ubiegłym roku sprowadzaliśmy bardzo dużo artykułów spożywczych oraz z branży budowlanej. W tym roku zdecydowanie więcej sprzętu medycznego i rozmaitych maszyn, niejednokrotnie bardzo zaawansowanych technologicznie. Niezmiennie sprowadzamy zabawki i akcesoria dziecięce. W poprzednich latach obserwowaliśmy też duże zainteresowanie tekstyliami i funeraliami.

Ponadto, na zwiedzających China Expo Poland czeka wiele atrakcji i konkursów przybliżających Polakom dalekowschodnią kulturę, w tym pokaz chińskich sztuk walki, gry na bębnach czy sztuki kaligrafii.