Aktualizacja: 19.05.2019 21:25 Publikacja: 19.05.2019 21:25
Już po raz drugi DPDgroup realizuje ogólnoeuropejską internetową kampanię komunikacyjną, mającą dotrzeć do 80 milionów e-nabywców w 22 krajach
DPDgroup bierze udział w najważniejszych wydarzeniach branży detalicznej w Europie, takich jak World Retail Congress oraz Deliver.
Czas przywyknąć do myśli, że wkrótce poza śladem węglowym będziemy musieli mierzyć też ślad wodny – mówi Marek K...
Co trzeci Europejczyk doświadcza dziś problemów ze swobodnym dostępem do wody. Trend jest już powszechnie dostrz...
Polscy przedsiębiorcy wykazują ostrożność w stosowaniu sztucznej inteligencji, ale odsetek firm z niej korzystaj...
Podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach chcemy rozmawiać o jeszcze silniejszym partnerstwie po...
Właściwe techniki prowadzenia auta pozwalają zredukować zużycie paliwa nawet o 25%. Oprócz tego, co jest równie...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas