15 maja 2019 r. wystartowała druga odsłona międzynarodowej kampanii DPDgroup, będąca kontynuacją ubiegłorocznej, realizowanej pod hasłem „Prawa dostawy” #LawsOfDelivery. Na kampanię promującą usługi DPD składa się kilka krótkich, humorystycznych filmów, których bohaterami są konsumenci korzystający z zakupów online i będący uczestnikami zabawnych sytuacji podczas doręczeń. Celem kampanii DPDgroup jest dotarcie do 80 milionów e-nabywców w 22 krajach[1] i uświadomienie konsumentom, że w każdej sytuacji DPD ma odpowiedź na ich potrzeby.
Kampania będzie prowadzona w mediach cyfrowych w kilkunastu krajach Europy. DPD Polska zdecydowała się dodatkowo na uzupełnienie kampanii poprzez lokalne działania promocyjne, mające na celu wsparcie sprzedaży paczek krajowych online.
Spoty można obejrzeć na specjalnej stronie internetowej oraz na kanale YouTube DPD Polska.
O doborze narzędzi promocyjnych zadecydowały wnioski z badania Barometr e-shopper 2018[2], z których wynika, że tempo wzrostu przesyłek B2C zwiększyło o 16% r/r, a aż 72% e-nabywców już podczas dokonywania zakupów chce wiedzieć, która firma doręczy ich przesyłkę.
Podobnie jak w ubiegłym roku, kampania komunikacyjna została dostosowana do indywidualnych uwarunkowań w każdym kraju, uwzględniając lokalną markę, język i plan medialny.