To, co chcesz zamieścić w Internecie, może być bardziej atrakcyjne niż nowy serial w TV – przekonują Ann Handley i C. C. Chapman, autorzy książki „Treść jest kluczowa", którą wydał Helion.

Blogi, YouTube, Facebook, Twitter i inne internetowe platformy komunikacyjne to coraz ważniejszy kanał bezpośredniego komunikowania się firm z klientami i partnerami, „prawdziwy los wygrany na loterii" – piszą w książce. Zamiast mozolnie budować świadomość swojej firmy lub marki wyłącznie w tradycyjny sposób (zasypując klientów niechcianymi reklamami), można to robić  za pośrednictwem blogów, materiałów wideo i stron internetowych.

Jak zatem pisać do sieci czy blogu, żeby przyciągnąć czytelników i nie zginąć w otchłani internetowych publikacji? Co zrobić, żeby zwiększyć ruch na stronie internetowej? Otóż kluczową sprawą jest treść niezależnie od tego, czy mowa jest o krótkich wpisach na Twitterze, czy e-bookach. Autorzy  uczą, jak pisać, kiedy i do kogo. Radzą, jak tworzyć ekscytujące i wciągające narracje. Odkrywają tajemnice sukcesu poczytnych blogów oraz na czym polega potęga dobrej fotografii.