Owocowa świeżość w butelce

Świeże Soki Cymes | Laureat specjalnego wyróżnienia Młoda Marka Sukcesu

Aktualizacja: 16.12.2016 23:10 Publikacja: 17.12.2013 01:02

Marka Świeże Soki Cymes pojawiła się na rynku w marcu 2005 r. Dziś przypada na nią niemal jedna piąta przychodów firmy Victoria Cymes z Wałcza. W tym roku przekroczą one 110 mln zł.

– Decyzja, aby wejść na rynek świeżych soków, była dobrym posunięciem. Sukces nie byłby jednak możliwy bez dużej determinacji i pracowitości  całej załogi, kooperantów oraz dostawców. Dzięki temu udaje się nam sukcesywnie zwiększać sprzedaż i świadomość dotyczącą marki – mówi Lech Krukowski, wiceprezes i współwłaściciel Victorii Cymes.

Ten rok dla marki Świeże Soki Cymes będzie udany. Jej sprzedaż  pójdzie w górę o kilkanaście procent.

Lech Krukowski zaznacza jednak, że rozwijanie sprzedaży świeżych soków jest bardzo wymagające i obarczone dużym ryzykiem, począwszy od pozyskania surowców po produkcję i dystrybucję. Niespełnienie jednego z licznych warunków może zaszkodzić jakości produktów, a tym samym wizerunkowi marki.

Świeże Soki Cymes, m.in. naturalnie mętne, niebarwione, świeżo wyciśnięte i bez konserwantów, są odpowiedzią na zmieniające się trendy rynkowe. Jak tłumaczy producent, konsumenci coraz bardziej interesują się zasadami racjonalnego odżywiania. W związku z tym poszukują zdrowych i naturalnych produktów.

Pod marką Świeże Soki Cymes można dziś kupić dziewięć soków, m.in. z marchwi, jabłka i gruszki,  o terminie przydatności do spożycia od 24 godzin do siedmiu dni.  Są dostępne w całym kraju.

W promowaniu marki firma z Wałcza wykorzystuje m.in. degustacje, sponsorowanie półmaratonów i imprez rowerowych typu MTB.

Historia firmy Victoria Cymes sięga 1981 r. W ciągu ostatnich trzech  dekad stała się wiodącym polskim producentem syropów zagęszczanych, w tym wykorzystywanych przez barmanów. Spółka sprzedaje także wodę mineralną, napoje gazowane i niegazowane oraz musztardę. W 2009 r. rozszerzyła ofertę o soki lekko pasteryzowane pod marką Smaki Viktorii. W sumie na rynek trafia dziś ok. 140 produktów Victorii Cymes.

Właściciele firmy podkreślają, że mocna strona jej wyrobów to przede wszystkim wysoka jakość. Zakład wykorzystuje wodę pochodzenia plejstoceńskiego, wydobywaną z własnych studni głębinowych.  Natomiast zakładowe laboratorium szczegółowo bada nie tylko surowce, ale także gotowe wyroby.

Produkty Viktorii Cymes, głównie syropy, trafiają także za granicę. Można je kupić w Niemczech, Austrii, Stanach Zjednoczonych, Kanadzie oraz Wspólnocie Niepodległych Państw.

Udział eksportu nie jest jednak znaczący. Właściciele firmy deklarują jednak, że wkrótce to się  zmieni, bo spółka pracuje nad umocnieniem swojej pozycji poza Polską. Pod uwagę bierze zarówno Europę Wschodnią, jak i kraje na zachodzie naszego kontynentu.

Marka Świeże Soki Cymes pojawiła się na rynku w marcu 2005 r. Dziś przypada na nią niemal jedna piąta przychodów firmy Victoria Cymes z Wałcza. W tym roku przekroczą one 110 mln zł.

– Decyzja, aby wejść na rynek świeżych soków, była dobrym posunięciem. Sukces nie byłby jednak możliwy bez dużej determinacji i pracowitości  całej załogi, kooperantów oraz dostawców. Dzięki temu udaje się nam sukcesywnie zwiększać sprzedaż i świadomość dotyczącą marki – mówi Lech Krukowski, wiceprezes i współwłaściciel Victorii Cymes.

Ekonomia
Gaz może efektywnie wspierać zmianę miksu energetycznego
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Ekonomia
Fundusze Europejskie kluczowe dla innowacyjnych firm
Ekonomia
Energetyka przyszłości wymaga długoterminowych planów
Ekonomia
Technologia zmieni oblicze banków, ale będą one potrzebne klientom
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Ekonomia
Czy Polska ma szansę postawić na nogi obronę Europy