Marka Świeże Soki Cymes pojawiła się na rynku w marcu 2005 r. Dziś przypada na nią niemal jedna piąta przychodów firmy Victoria Cymes z Wałcza. W tym roku przekroczą one 110 mln zł.
– Decyzja, aby wejść na rynek świeżych soków, była dobrym posunięciem. Sukces nie byłby jednak możliwy bez dużej determinacji i pracowitości całej załogi, kooperantów oraz dostawców. Dzięki temu udaje się nam sukcesywnie zwiększać sprzedaż i świadomość dotyczącą marki – mówi Lech Krukowski, wiceprezes i współwłaściciel Victorii Cymes.
Ten rok dla marki Świeże Soki Cymes będzie udany. Jej sprzedaż pójdzie w górę o kilkanaście procent.
Lech Krukowski zaznacza jednak, że rozwijanie sprzedaży świeżych soków jest bardzo wymagające i obarczone dużym ryzykiem, począwszy od pozyskania surowców po produkcję i dystrybucję. Niespełnienie jednego z licznych warunków może zaszkodzić jakości produktów, a tym samym wizerunkowi marki.
Świeże Soki Cymes, m.in. naturalnie mętne, niebarwione, świeżo wyciśnięte i bez konserwantów, są odpowiedzią na zmieniające się trendy rynkowe. Jak tłumaczy producent, konsumenci coraz bardziej interesują się zasadami racjonalnego odżywiania. W związku z tym poszukują zdrowych i naturalnych produktów.