zmieniamy się bozmienia się społeczeństwo

Podstawą naszego myślenia jest połączenie trzech rzeczy: internetu szerokopasmowego, mobilności i usług w chmurze – mówi prezes Ericssona w Polsce.

Publikacja: 22.12.2014 05:53

Oliver Kanzi, prezes Ericssona w Polsce.

Oliver Kanzi, prezes Ericssona w Polsce.

Foto: materiały prasowe

Rz: Na czym opiera się strategia firmy Ericsson w Polsce?

Trzy lata temu Ericsson, którego polska spółka jest częścią, przedstawił wizję zakładającą transformację grupy, przekształcenie jej z dostawcy infrastruktury telekomunikacyjnej w światową kuźnię rozwiązań teleinformatycznych specjalizującą się w usługach. Zmieniamy się, ponieważ zmienia się społeczeństwo. Dziś mówimy o społeczeństwie sieciowym (ang. network society), które z technologicznego punktu widzenia oznacza przenikanie się rozwiązań mobilnych i ulokowanych w tzw. chmurze, z których korzystają zarówno osoby indywidualne, jak i wszelkiego rodzaju przedsiębiorstwa. Ericsson jest w centrum tych zjawisk.

Pozostało 90% artykułu

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

DEBATA „RZECZPOSPOLITEJ”
Dyrektywa Women on Boards to także szansa dla biznesu
Ekonomia
Michał Dąbrowski: ARP powinna stać się wehikułem gospodarczym dla polskich firm
Ekonomia
Drozapol rusza ze skupem akcji
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Materiał Promocyjny
Niezwykła przestrzeń konferencyjna w Warszawie