zmieniamy się bozmienia się społeczeństwo

Podstawą naszego myślenia jest połączenie trzech rzeczy: internetu szerokopasmowego, mobilności i usług w chmurze – mówi prezes Ericssona w Polsce.

Publikacja: 22.12.2014 05:53

Oliver Kanzi, prezes Ericssona w Polsce.

Oliver Kanzi, prezes Ericssona w Polsce.

Foto: materiały prasowe

Rz: Na czym opiera się strategia firmy Ericsson w Polsce?

Trzy lata temu Ericsson, którego polska spółka jest częścią, przedstawił wizję zakładającą transformację grupy, przekształcenie jej z dostawcy infrastruktury telekomunikacyjnej w światową kuźnię rozwiązań teleinformatycznych specjalizującą się w usługach. Zmieniamy się, ponieważ zmienia się społeczeństwo. Dziś mówimy o społeczeństwie sieciowym (ang. network society), które z technologicznego punktu widzenia oznacza przenikanie się rozwiązań mobilnych i ulokowanych w tzw. chmurze, z których korzystają zarówno osoby indywidualne, jak i wszelkiego rodzaju przedsiębiorstwa. Ericsson jest w centrum tych zjawisk.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Ekonomia
Podcast „Twój Biznes”: Nowe restrykcje USA na chipy: Polska w gronie krajów drugiej kategorii
Materiał Promocyjny
Suzuki Vitara i Suzuki Swift ponownie w gronie liderów rankingu niezawodności
Ekonomia
Biznes ma szansę zbudować kapitalizm interesariuszy
Ekonomia
Wojciech Trojanowski, członek zarządu Strabag Polska: Jest optymizm, ale i wiele wyzwań
Ekonomia
Pogrom byków na GPW. Gdzie jesteś św. Mikołaju?
Materiał Promocyjny
Warta oferuje spersonalizowaną terapię onkologiczną
Ekonomia
Gaz może efektywnie wspierać zmianę miksu energetycznego
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego