Netflix planuje start na nowych rynkach

Nie ma wśród nich wciąż Polski. W trzecim kwartale przybędą za to Japonia i Hiszpania, a w czwartym: Włochy i Portugalia.

Publikacja: 16.07.2015 11:46

Na koniec II kwartału na całym świecie na platformie logowało się już ponad 65,6 mln ludzi, z czego 62,7 mln płaciło za dostęp. To oznacza, że przyłączyła netto prawie 3,3 mln klientów, choć spodziewała się ich „zaledwie" 2,5 mln. Na koniec roku firma spodziewa się mieć ponad 69 mln użytkowników, w tym 66,6 mln płacących. Zdecydowana większość nowych klientów przyłączonych w drugim kwartale – 2,4 mln - mieszkała poza USA . – Wyższy od spodziewanego wskaźnik przyłączeń jest naszym zdaniem efektem wzmocnienia naszej autorskiej oferty programowej, która w drugim kwartale obejmowała takie pozycje jak pierwsze sezony Daredevil Marvela, Sense8 (braci Wachowskich – red.), nowy sezon Jeźdźców smoków oraz Grace and Frankie, jak i trzeci sezon Orange is the New Black – podali w liście do udziałowców Reed Hastings, prezes Netfliksa i David Wells, dyrektor finansowy spółki. Jak zapowiedział Netflix, w przyszłym roku wydatki na programming wyniosą w firmie już 5 mld dol.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Ekonomia
Gaz może efektywnie wspierać zmianę miksu energetycznego
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Ekonomia
Fundusze Europejskie kluczowe dla innowacyjnych firm
Ekonomia
Energetyka przyszłości wymaga długoterminowych planów
Ekonomia
Technologia zmieni oblicze banków, ale będą one potrzebne klientom
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Ekonomia
Czy Polska ma szansę postawić na nogi obronę Europy