Aktualizacja: 16.07.2015 11:46 Publikacja: 16.07.2015 11:46
Na koniec II kwartału na całym świecie na platformie logowało się już ponad 65,6 mln ludzi, z czego 62,7 mln płaciło za dostęp. To oznacza, że przyłączyła netto prawie 3,3 mln klientów, choć spodziewała się ich „zaledwie" 2,5 mln. Na koniec roku firma spodziewa się mieć ponad 69 mln użytkowników, w tym 66,6 mln płacących. Zdecydowana większość nowych klientów przyłączonych w drugim kwartale – 2,4 mln - mieszkała poza USA . – Wyższy od spodziewanego wskaźnik przyłączeń jest naszym zdaniem efektem wzmocnienia naszej autorskiej oferty programowej, która w drugim kwartale obejmowała takie pozycje jak pierwsze sezony Daredevil Marvela, Sense8 (braci Wachowskich – red.), nowy sezon Jeźdźców smoków oraz Grace and Frankie, jak i trzeci sezon Orange is the New Black – podali w liście do udziałowców Reed Hastings, prezes Netfliksa i David Wells, dyrektor finansowy spółki. Jak zapowiedział Netflix, w przyszłym roku wydatki na programming wyniosą w firmie już 5 mld dol.
Nowelizacja ustawy o Krajowym Systemie Cyberbezpieczeństwa (KSC) miała być tarczą chroniącą polskie firmy i inst...
W atakach na firmowe systemy są dziś wykorzystywane coraz bardziej wyrafinowane metody. Skalę zagrożeń ujawnia n...
Czas przywyknąć do myśli, że wkrótce poza śladem węglowym będziemy musieli mierzyć też ślad wodny – mówi Marek K...
Co trzeci Europejczyk doświadcza dziś problemów ze swobodnym dostępem do wody. Trend jest już powszechnie dostrz...
Polscy przedsiębiorcy wykazują ostrożność w stosowaniu sztucznej inteligencji, ale odsetek firm z niej korzystaj...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas