Reklama

Gospodarczy program do korekty

BCC o realizacji przedwyborczych zamierzeń prezydenta

Publikacja: 09.11.2015 21:00

Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek

Ostatnimi kampaniami wyborczymi politycy spowodowali coś, co może znacznie wykroczyć poza ten okres. Podtrzymali i pogłębili polaryzację opinii i postaw Polaków wobec siebie nawzajem. To w państwie demokratycznym zmusza do bicia na alarm.

Sytuacja dramatycznego spadku zaufania do klasy politycznej jako całości stała się w wielu środowiskach asumptem do dyskusji o powstrzymaniu tych niebezpiecznych tendencji. Chodzi tu przede wszystkim o możliwe społeczno-gospodarcze reperkusje kakofonii propozycji wyborczych nastawionych raczej na zdobywanie „tu i teraz" poparcia różnych grup społecznych niż na oficjalnie głoszoną „zmianę na lepsze" długofalowej pozycji kraju.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Ekonomia
Polscy liderzy w Davos w czasie Światowego Forum Ekonomicznego
Ekonomia
Od danych do decyzji, czyli transformacja i AI w biznesie
Gospodarka
Czesi zaskoczeni sukcesem Polski. Ekspert o współpracy: Strategiczna konieczność
Ekonomia
Nowe trendy w elektryfikacji floty
Ekonomia
Czas ratyfikować Zrewidowaną Europejską Kartę Społeczną
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama