Wojciech Jabczyński
, rzecznik prasowy
Grupy TP
oficjalnie zaprzeczył, jakoby spółka przygotowywała się do sprzedaży portalu internetowego
Wirtualna Polska
Aktualizacja: 13.07.2011 13:22 Publikacja: 13.07.2011 13:22
Wojciech Jabczyński
, rzecznik prasowy
Grupy TP
oficjalnie zaprzeczył, jakoby spółka przygotowywała się do sprzedaży portalu internetowego
Wirtualna Polska
(wp.pl).
- (Medialne spekulacje) nie mają potwierdzenia w faktach. Grupa TP nie rozpoczęła procedury sprzedaży – oświadczył Jabczyński.
Stanowisko Grupy TP to reakcja na dzisiejsze doniesienia dziennika „Puls Biznesu", według którego telekom chce się pozbyć pierwszego polskiego tzw. horyzontalnego (ogólno tematycznego) portalu internetowego. Według „PB" zostali już wybrani doradcy uczestniczący w transakcji, a decyzja o niej powinna zapaść we wrześniu. Ciekawostką jest cena portalu oszacowana przez „PB", która może wynosić od 200 mln do 1 mld zł.
© Licencja na publikację
© ℗ Wszystkie prawa zastrzeżone
Źródło: rpkom.pl
W dniach 19–23 stycznia 2026 r. odbędzie się kolejna, 56. edycja Światowego Forum Ekonomicznego (WEF) – wydarzen...
Budujemy nowoczesne przedsiębiorstwo oparte na sztucznej inteligencji i danych, ale z ludzką twarzą – deklaruje...
Czescy przedsiębiorcy przyglądają się przemysłowo-obronnej strategii rozwoju Polski. Kluczowa inspiracja dotyczy...
„Jak podejść do elektryfikacji floty?” - odpowiadają eksperci z branży zamówień publicznych oraz finansów.
Ratyfikacja ZEKS to test powagi państwa. Sprawdza, czy potrafimy traktować godną pracę, zabezpieczenie społeczne...
Orlen inwestuje w nowe technologie i stawia na odnawialne źródła energii, ale sukces dekarbonizacji zależy nie tylko od inwestycji grupy – kluczowa będzie zmiana przyzwyczajeń milionów klientów – ocenia Stanisław Barański, dyrektor Biura Zrównoważonego Rozwoju i Transformacji Energetycznej Grupy Orlen.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas