Według prezesa na koniec czerwca Play miał ponad 5,9 mln klientów, co dawało spółce ponad 12-proc. udział w rynku. Ponad 800 tys. z tej liczby to posiadacze modemów szerokopasmowego dostępu do Internetu z kartami SIM.
– Szacujemy, że cały rynek urósł w pierwszym półroczu o około 1 proc. jeśli chodzi o przychody operatorów. Podobnie, naszym zdaniem, o 1 - 2 proc., wzrosła liczba klientów usług komórkowych – powiedział Bang-Jensen.
W ciągu trzech miesięcy najmłodszy operator pozyskał nieco ponad 400 tys. klientów. – To oznacza, że w porównaniu z pierwszym kwartałem, w drugim rośliśmy nawet szybciej – mówił Bang-Jensen. 56 proc. tej bazy stanowili klienci usług pre-paid, a 44 proc. – kontraktowi.
- Od początku wejścia P4 na rynek przeszło do tej sieci 1,2 mln klientów innych operatorów, z czego 80 proc. to klienci kontraktowi – podał Bartosz Dobrzyński, członek zarządu P4. Według szacunków spółki w I połowie tego roku, P4 miał 70-proc. udział w rynku przenośności numerów.
- Widzimy bardzo wyraźny trend na rynku. Klienci w większości wybierają smartfony. Wspieramy ten trend, bo chcemy, aby Play był najlepszym dostawcą tych aparatów. Według informacji z rynku, jesteśmy największym dostawcą Blackbarry w Polsce – dodał Dobrzyński.