Peter Paul Adriaansen ma niemal 30-letnie doświadczenie w obszarze HR. Swoją karierę zaczynał w połowie lat 80-tych w Holandii w branży chemicznej. Do Philip Morris dołączył w 1996 r. jako menedżer ds. rozwoju kadry – podaje w komunikacie prasowym Philip Morris Polska.
Był m.in. menedżerem ds. rozwoju pracowników w fabryce PM w Bergen Op Zoom w Holandii, dyrektorem HR na Czechy i Słowację, kierował działem HR w Szwajcarii, był również dyrektorem ds. HR na Niemcy i Austrię, a później także na Holandię.
Na początku lutego br. przeniósł się do Warszawy, gdzie będzie odpowiadał m.in. za rozwój organizacji i relacje pracownicze w Polsce i krajach bałtyckich.
- Wiele osób z globalnego tzw. „senior managementu" Philip Morris International ma polski paszport i pracowało w krakowskim czy warszawskim biurze Philip Morris. Philip Morris jest postrzegany jako atrakcyjny, stabilny pracodawca – komentuje Peter-Paul Adriaansen.
W 2014 r. PM zatrudnił w Polsce 500 osób (w sumie pracuje tam 3 tys. osób), a do firmy wpłynęło ok. 16 tys. aplikacji o pracę.